Monday, 13 March 2017

රාත්‍රියේ සොරකමක් [A THIEF In The NIGHT...in Sinhala]


රාත්‍රියේ සොරකමක්
 
ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද්දේ 20150602 -:- සංශෝධිත 20250906
සැ.යු: වෙනත් ආකාරයකින් සඳහන් නොකළහොත් බයිබල් යොමු MKJV වෙතින් වේ.


පරිවර්තනය -:- 2025 සැප්තැම්බර්

මෙම ලිපිය ගූගල් භාවිතයෙන් ඉංග්‍රීසියෙන් ස්වයංක්‍රීයව පරිවර්තනය කරන ලදී. ඔබ පරිවර්තන අනුවාදයක් කියවමින් සිටින අතර පරිවර්තනය නිවැරදි නොවන බව ඔබ සිතන්නේ නම්! නැතහොත් ඔබේ භාෂාව සඳහා කොඩිය නිවැරදි නොවේ! කරුණාකර පහත අදහස් දැක්වීමේදී මට දන්වන්න! පහත සබැඳි වෙත යාමට ඔබට අවශ්‍ය නම්, ඔබ මුලින්ම සබැඳිය විවෘත කළ යුතු අතර, දකුණු පස මායිමේ ඇති 'පරිවර්තනය' විකල්පය භාවිතා කර ඒවා ඔබේ භාෂාවට පරිවර්තනය කළ යුතුය. [ගූගල් විසින් බලගන්වන ලදී]

බයිබලයේ “නිවාස මංකොල්ලයක්; රාත්‍රියේ සොරකමක්” විස්තර කර ඇති ආකාරය දෙස බලමු. අපි සියලු දෙනාම හුරුපුරුදු තවත් කතාවක් ඇති අතර, එය එකම කාල පරිච්ඡේදයක සහ එකම ජනවාර්ගික සංස්කෘතියක ය. “අලි බබා සහ හතළිස් හොරු” කතාව ඔබට මතකද? එය සම්භාව්‍ය මැද පෙරදිග ජන කතාවකි. සොරුන් විශාල ජල භාජනවල සැඟවීමට සැලසුම් කර තිබූ අතර, ඒවා ධනවතෙකුගේ මංගල්‍යයකට ලබා දෙන ලදී. ඉන්පසු සංඥාවක් ලබා දෙන තුරු රැඳී සිටින්න, එවිට සියල්ලෝම පිටතට පැන පහර දී විනාශ කරනු ඇත, එවිට ඔවුන් සියලු කොල්ලය රැගෙන යනු ඇත. අද අපේ බටහිර සංස්කෘතියේ අපි, "රාත්‍රියේ සොරෙකු" නිහඬ "බළල් සොරෙකු" ලෙස සිතමු. මුල් කාලයේ සහ ස්ථානයේ සිට ශුද්ධ ලියවිලි තේරුම් ගැනීමට අපි උත්සාහ කළ යුතුයි!

පහත ලැයිස්තුගත කර ඇති මෙම සියලුම ඡේද අද අපගේ සංස්කෘතිය තුළ අප හඳුන්වන දේ විස්තර කරන බව පෙනේ; නිවාස ආක්‍රමණයක්; සන්නද්ධ මංකොල්ලයක්; හෝ 'පහර දී අල්ලා ගැනීමක්'! ඒවායින් ඇඟවෙන්නේ ' ශක්තිමත් මිනිසා , සොරා හෝ මංකොල්ලකාරයා ' හොඳ සටනක් කළ හැකි පුද්ගලයින් බවයි! තවද මෙම ඡේදවල "බළල් සොරෙකු" මෙන් නිහඬව ඇතුළු වන බවට කිසිදු ඇඟවීමක් නොමැත. පහත දැක්වෙන ' මූල පද ' භාවිතා කරමින් ශුද්ධ ලියවිලි හරහා සෙවීමක් කරමු .


'ශක්තිමත් මිනිසා' (මෙම වාක්‍ය ඛණ්ඩයේ ලැයිස්තු 6).

1සාමු 14:52 පිලිස්තිවරුන්ට විරුද්ධව යුද්ධය දරුණු විය. සාවුල් ඕනෑම ශක්තිමත් මිනිසෙකු හෝ නිර්භීත මිනිසෙකු දුටු විට ඔහු ඔහු වෙතට ගෙන ගියේය.
යෙසායා 10:13..මම ජනතාවගේ සීමාවන් ඉවත් කර, ඔවුන්ගේ වස්තු කොල්ල කෑවෙමි. මම ශක්තිමත් මිනිසෙකු මෙන් ජනතාව පහතට ඇද දැමුවෙමි .
මතෙව් 12:29..කෙනෙකුට ... බලවත් මිනිසෙකුගේ නිවසට ඇතුළු වී ඔහුගේ දේපළ කොල්ල කන්න පුළුවන්ද, පළමුව ඔහු ශක්තිමත් තැනැත්තා බැඳ නොගන්නේ නම් , ...එවිට ...ඔහුගේ නිවස කොල්ල කන්නේ නම්.
මාර්තු 3:27. කිසිවෙකුට ... බලවත් මිනිසෙකුගේ නිවසට ...ඔහුගේ දේපළ කොල්ල කන්නේ නම්, ඔහු පළමුව ශක්තිමත් මිනිසා බැඳ නොගන්නේ නම් ...එවිට ...ඔහුගේ නිවස කොල්ල කන්නේ නම්.
ලූක් 11:21.බලවත් මිනිසා , සම්පූර්ණයෙන්ම සන්නද්ධව, තම නිවස ආරක්ෂා කරන විට, ඔහුගේ දේපළ සාමයෙන් පවතී.


'මංකොල්ලකාරයා, මංකොල්ලකාරයා, මංකොල්ලකාරයා' (ලැයිස්තු 31).

Jdg 9:25 ..ෂෙකෙම්හි මිනිස්සු කඳු මුදුනේ ඔහු වෙනුවෙන් සැඟවී සිටින මිනිසුන්ව තැබුවෝය, ඔවුන් ඒ අසලින් යන සියල්ලන් කොල්ල කෑවෝය .
1සාමු 23:1 ඔව්හු දාවිත්ට දන්වමින්, “බලන්න, පිලිස්තිවරු කෙයිලාට විරුද්ධව සටන් කරති, කමත කොල්ලකති
. 2සාමු 17:8 මක්නිසාද හූෂයි මෙසේ කීවේය, “ඔවුන් බලවත් මිනිසුන්ය, කෙතෙහි පැටවුන් පැහැරගත්
වලසෙකු මෙන් ඔවුන් තිත්ත ආත්මයෙන් සිටිති. යෙසායා 10:13 ..මම ජනතාවගේ සීමාවන් ඉවත් කර, ඔවුන්ගේ වස්තු කොල්ලකෑවෙමි , ශක්තිමත් මිනිසෙකු මෙන් ජනතාව බිම හෙළුවෙමි .
යෙසායා 13:16 ඔවුන්ගේ දරුවන් ඔවුන්ගේ ඇස් ඉදිරිපිටම කැබලිවලට කඩා දමනු ලැබේ; ඔවුන්ගේ ගෙවල් කොල්ලකනු ලැබේ , ඔවුන්ගේ භාර්යාවන් දූෂණය කරනු ලැබේ . යෙසායා 17:14 ..බලන්න, භීතිය! උදෑසන වීමට පෙර, ඔහු නැත! අපව කොල්ලකන අයගේ කොටස සහ අපව කොල්ලකන අයගේ කොටස
මෙයයි යෙසායා 42:22 නමුත් මේ සෙනඟ කොල්ලකෑමට ලක් වූ සහ කොල්ලකෑමට ලක් වූ සෙනඟකි; ඔවුන් සියල්ලෝම වළවල්වල සිරවී සිරගෙවල්වල සඟවා ඇත. යෙරෙ 50:37 ..ඔවුන් කාන්තාවන් මෙන් වනු ඇත. ඇගේ භාණ්ඩාගාරවලට කඩුවක් ඇත, ඔවුන් කොල්ලකනු ලැබේ . එස 18:7 ඇය කිසිවෙකුට අයහපත් කර නැත, නමුත් ණයගැතියාගේ ඇපය ඔහුට ආපසු දී ඇත, ප්‍රචණ්ඩත්වයෙන් කිසිවෙකු කොල්ලකෑවේ නැත , .. එස 18:16 කිසිවෙකුට අයහපත් කර නැත ; ඇපය නොතැබීය; ප්‍රචණ්ඩත්වයෙන් කොල්ලකෑවේ නැත .. මාර්තු 14:48 එවිට යේසුස් ඔවුන්ට පිළිතුරු දෙමින්, “ ඔබ සොරෙකුට විරුද්ධව මෙන් කඩු සහ පොලු රැගෙන මා අල්ලා ගැනීමට ආවාද? ලූක් 10:30 ,,මිනිසෙක් ජෙරිකෝවට ගියේය.. කොල්ලකරුවන් අතරට වැටුණේය , ඔවුන් ඔහුගේ ඇඳුම් ගලවා ... ඔහුට තුවාල කර , ඔහු අඩක් මැරී ගියේය . ලූක් 22:52 ජේසුස් වහන්සේ තමන් වෙතට පැමිණි නායක පූජකයන්ට කතා කොට, '' ඔබ සොරෙකුට විරුද්ධ ව මෙන් කඩු පොලු රැගෙන ආවහු දැ''යි ඇසූ සේක.


'හොරු නොහොත් හොරු' (ලැයිස්තුගත කිරීම් 40).

නික්මයාම 22:2 සොරෙකු කඩා වැගිරෙන විට , පහර දී මිය ගියහොත්, ඔහු වෙනුවෙන් ලේ වැගිරවිය යුතු නැත.
යෝබ් 24:14  ආලෝකය සමඟ නැඟිටින මිනීමරුවා දුප්පතුන් සහ අසරණයන් මරා දමයි , රාත්‍රියේදී ඔහු සොරෙකි . යෙරෙ
49:9 ... එකතු කරන්නන් ... ආවොත් ... ඔවුන් මිදි ටිකක් ඉතිරි කරන්නේ නැද්ද? සොරුන් රාත්‍රියේ පැමිණියහොත්, ඔවුන්ට ඇති වන තුරු ඔවුන් විනාශ කරනු ඇත .
යෝව් 2:9 ඔවුන් නගරයට වේගයෙන් දිව යනු ඇත .. බිත්තියට දුවනු ඇත .. ගෙවල්වලට නගින අතර; සොරෙකු මෙන් ජනේලවලින් ඇතුළු වනු ඇත .
මතෙව් 6:19 පොළොවේ ඔබට වස්තු රැස් නොකරන්න, එහිදී සලබයා සහ මලකඩ විනාශ කරයි, සොරුන් කඩා වැදී සොරකම් කරයි.
මතෙව් 6:20 නමුත් ස්වර්ගයේ වස්තු රැස් කරන්න .. එහිදී සලබයා හෝ මලකඩ විනාශ නොකරයි, සහ සොරුන් කඩා වැදී සොරකම් නොකරයි . මතෙව් 24:43
නමුත් ..සොරා එන බව ..ඔහු දැන සිටියා නම් , ඔහු බලා සිටින අතර ඔහුගේ නිවස හාරා ගැනීමට ඉඩ නොදෙනු ඇත . ලූක් 12:39 ..සොරා එන බව ..ඔහු බලා සිටින අතර ඔහුගේ නිවස හාරා ගැනීමට ඉඩ නොදෙනු ඇත . යොහන් 10:10 සොරා එන්නේ සොරකම් කිරීමට, මරා දැමීමට සහ විනාශ කිරීමට මිස වෙන කිසිවක් කිරීමට නොවේ ...



ඉහත පද එම 'මූල පද' භාවිතා කරන ශුද්ධ ලියවිලි පදවල සම්පූර්ණ ලැයිස්තුවක් නොවේ. නමුත් ඒ සියල්ලම එම වචනවලින් යෝජනා කරන ප්‍රචණ්ඩත්වය පිළිබඳ පැහැදිලි ඇඟවීමක් ලබා දෙයි. උදාහරණයක් ලෙස ඉහත අවසාන පදය වන යොහන් 10:10 'සොරා පැමිණෙන්නේ සොරකම් කිරීමට, මරා දැමීමට සහ විනාශ කිරීමට පමණි.' එබැවින්, " ස්වාමීන් වහන්සේ රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් එන සේක " යනුවෙන් කථා කරන ශුද්ධ ලියවිලි පද කියවන විට , අවට වචනවල " ප්‍රචණ්ඩත්වය " පිළිබඳ යම් ඇඟවීමක් අපට දැකිය යුතුය ! එසේම, පූර්ව පීඩා ප්‍රීති ප්‍රමෝදයක් පිළිබඳ පූර්ව නිගමනයකින්, තරමක් සහ/රහස් දෙයක්, එය වසා දැමීමට අපි උත්සාහ නොකළ යුතුය! එබැවින්, රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් පැමිණෙන ස්වාමින් වහන්සේ ගැන කථා කරන එම ශුද්ධ ලියවිලි පද කිහිපයක් දෙස බලමු!


සමිඳාණන් වහන්සේගේ පැමිණීම

ස්වාමීන්වහන්සේ රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් අනපේක්ෂිත ලෙස පැමිණෙන සේක! එය ඝෝෂාකාරී, බලවත් හා විනාශකාරී වනු ඇත!

ලූක් 12:40 එබැවින් ඔබත් සූදානම්ව සිටින්න, මක්නිසාද මනුෂ්‍ය පුත්‍රයා ඔබ නොසිතන පැයකදී පැමිණෙනු ඇත .
2Pe 3:10 නමුත් සමිඳාණන් වහන්සේගේ දවස රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් පැමිණෙන්නේය . එවිට අහස ඝෝෂාකාරී ශබ්දයකින් පහව යනු ඇත . මූලද්‍රව්‍යයන් දැඩි තාපයෙන් දිය වී යනු ඇත . පොළොව සහ එහි ඇති වැඩ දැවී යනු ඇත .
එළිදරව් 3:3 එබැවින් ඔබ ලබාගෙන ඇසූ ආකාරය මතක තබා ගන්න, තදින් අල්ලාගෙන පසුතැවිලි වන්න. එබැවින් ඔබ අවදිව නොසිටින්නේ නම්, මම සොරෙකු මෙන් ඔබ වෙතට එන්නෙමි, මම ඔබ වෙතට එන පැය ඔබ නොදන්නෙහිය .
එළිදරව් 16:15 බලන්න, මම සොරෙකු මෙන් එන්නෙමි. නිරුවතින් ඇවිදින පිණිසත්, ඔවුන්ගේ ලැජ්ජාව ඔවුන්ට නොපෙනෙන පිණිසත්, අවදිව සිටින සහ තම ඇඳුම් ආරක්ෂා කරන තැනැත්තා භාග්‍යවන්තයෙකි .


පාවුල් තෙසලෝනික සභාවට

තෙසලෝනිකවරු තම මියගිය මිතුරන්ට නැවත නැඟිටීම මග හැරෙනු ඇතැයි කනස්සල්ලට පත්ව සිටියහ. ඉන්පසු පාවුල් තෙසලෝනිකවරුන්ට මෙසේ ලියයි: -

1Th 4:13 “නමුත් සහෝදරවරුනි, නිදා සිටින අය ගැන (ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ තුළ මිය ගොස්) ඔබ නොදැන සිටීම මට අවශ්‍ය නැත. :15 මක්නිසාද අපි ස්වාමීන්වහන්සේගේ වචනයෙන් ඔබට මෙසේ කියමු, ස්වාමීන්වහන්සේගේ පැමිණීම දක්වා ජීවත්ව සිටින සහ රැඳී සිටින අපි නිදා සිටින අයට පෙරට නොයන්නෙමු. :16 මක්නිසාද ස්වාමීන්වහන්සේම ඝෝෂාවකින් , අග්‍ර දේවදූතයාගේ හඬින් සහ දෙවියන් වහන්සේගේ හොරණෑවෙන් ස්වර්ගයෙන් බැස එනු ඇත . ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ තුළ මළවුන් පළමුව නැඟිටින්නෙමු . :17 එවිට ජීවතුන් අතර සිටින සහ රැඳී සිටින අපි ඔවුන් සමඟ වලාකුළුවලින් අහසේ ස්වාමින් වහන්සේ හමුවීමට අල්ලා ගනු ලැබේ. එබැවින් අපි සැමවිටම ස්වාමීන්වහන්සේ සමඟ සිටිමු. :18 එබැවින් මෙම වචනවලින් එකිනෙකා සනසන්න.”


ඉන්පසු පාවුල් 'නමුත්' යන අනුබද්ධයක් සමඟ ඉදිරියට යන අතර එය පරිච්ඡේද දෙක එක සිදුවීමක් ලෙස ඒකාබද්ධ කරයි. ඉන්පසු ඔහු ස්වාමින් වහන්සේ සොරෙකු මෙන් එන බව විස්තර කරයි: -
1Th 5:1 “ නමුත් සහෝදරවරුනි, කාලවල් සහ කාලවල් ගැන ඔබට ලිවීමට අවශ්‍ය නැත. :2 මක්නිසාද ස්වාමීන්වහන්සේගේ දවස රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් පැමිණෙන බව ඔබම හරියටම දන්නවා . :3 මක්නිසාද ඔවුන් “සාමය සහ සුරක්ෂිතභාවය!” කියා පවසන විට , ගැබිනි කාන්තාවකට ප්‍රසව වේදනාවක් මෙන් හදිසි විනාශය ඔවුන් මතට පැමිණේ. ඔවුන් ගැලවෙන්නේ නැත . :4 නමුත් සහෝදරයෙනි, ඔබ අන්ධකාරයේ නොසිටින බැවින්, සොරෙකු මෙන් දවස ඔබ වෙත පැමිණෙනු ඇත . :5 ඔබ සියල්ලෝම ආලෝකයේ පුත්‍රයෝ සහ දිවා පුත්‍රයෝය. ..:8 නමුත් දිවා කාලයේ සිටින අපි, ඇදහිල්ලේ සහ ප්‍රේමයේ ළයවැස්ම සහ ගැලවීමේ බලාපොරොත්තුව හිස්වැස්මක් ලෙස පැළඳගෙන සන්සුන් වෙමු. :9 මක්නිසාද දෙවියන් වහන්සේ අපව කෝපයට පත් කිරීමට නොව , අපගේ ස්වාමීන් වන ජේසුස් ක්‍රිස්තුන් වහන්සේ කරණකොටගෙන ගැලවීම ලබා ගැනීමට පත් කර ඇත


,” ඉහත ඡේදයේ මේ සියලු සිදුවීම් සිදුවී ඇත: - “ස්වාමීන් වහන්සේ කෑගැසීමකින් බැස යයි”, “අග්‍ර දේවදූතයෙකුගේ හඬ”, “දෙවියන් වහන්සේගේ හොරණෑව”, “ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ තුළ මිය ගොස් ඇත. "පළමුව නැඟිටින්නේය", "ස්වාමින් වහන්සේගේ දවස", "රාත්‍රියේ සොරෙකු මෙන් පැමිණෙන ස්වාමින් වහන්සේ", "හදිසි විනාශය ඔවුන් පිටට පැමිණේ" සහ "දෙවියන් වහන්සේ අපව උදහසට පත් කර නැත".


ප්‍රශ්නය: - දෙවියන් වහන්සේගේ උදහස අත්විඳින්නේ කවුද? - දුක් විඳින්නේ දුෂ්ටයන් ය! ස්වාමින් වහන්සේ හමුවීමට අපව අල්ලා ගන්නා විට එය ක්ෂණිකව සිදු වේ. එබැවින් අල්ලා ගැනීම හෝ 'ඔසවා ගැනීම' නිහඬ හෝ රහසිගත සිදුවීමක් යැයි සිතීම තරමක් හාස්‍යජනකය. ඒ සියල්ල හරහා, දෙවියන් වහන්සේ අපව උදහසට පත් කර නැත.. ඉහත කිසිවක් නිහඬ සිදුවීමක් ලෙස නොපෙනේද? ගීතාවලිය 91:7 "දහසක් ඔබේ පැත්තේද දසදහසක් ඔබේ දකුණු පැත්තේද වැටෙන්නෝය; එය ඔබට ළං නොවන්නේය." දෙවියන් වහන්සේ අපට පොරොන්දු වූ ආරක්ෂාව අපට අමතක වී ඇති බව පෙනේ! පීඩාවට පෙර යම් ආකාරයක ඔසවා ගැනීමකින් ලෝකයෙන් ඔසවා තැබීමට පල්ලිය දුර්වල ලෙස බලාපොරොත්තු වන බව පෙනේ? එවිට දෙවියන් වහන්සේ තම කෝපය වැගිරෙන විට අහම්බෙන් අපට පහර නොදෙනු ඇත. නික්මයාම පොත සහ ඊජිප්තුවේ වසංගත අතරතුර දෙවියන් වහන්සේ ඊශ්‍රායෙල් පුත්‍රයන් ආරක්ෂා කළ ආකාරය අපට අමතක වී තිබේද?


ඔසවා ගැනීමේ ප්‍රශ්නය

ලිහිල් කාලතුවක්කුවක් වැනි අනෙක් දෙය නම් ඔසවා ගැනීම පිළිබඳ ප්‍රශ්නයයි! පාවුල්ගේ සිට තෙසලෝනික සභාව දක්වා ඉහත සඳහන් මේ ඡේදයේ සියල්ලම ස්වාමින් වහන්සේගේ දෙවන පැමිණීම ගැන කතා කරයි. තවද පාවුල් පවසන්නේ එය සිදුවීමට නියමිත ඊළඟ දෙය බවයි! ඉතින් පූර්ව ඔසවා ගැනීමක් තිබේ නම් පාවුල් තෙසලෝනික සභාවට ඔසවා ගැනීම ගැන මුලින්ම නොකියන්නේ ඇයි? ඇයි; මන්ද පැහැදිලිවම පූර්ව පීඩා ඔසවා ගැනීමක් නොමැති බැවිනි!


අවසාන කාලයේ විස්තරය

වල් පැලෑටි පිළිබඳ උපමාව

මතෙව් 13:24 “ඔහු ඔවුන්ට තවත් උපමාවක් කියමින්, “ස්වර්ග රාජ්‍යය තම කෙතේ හොඳ බීජ වපුරන මිනිසෙකුට සමාන කර ඇත. :25 මිනිසුන් නිදා සිටියදී, ඔහුගේ සතුරා පැමිණ තිරිඟු අතර කිරිඳි වපුරා ගියේය. :26 නමුත් තලය වැඩී ඵල දරන විට, කිරිඳි ද මතු විය. :27 එවිට ගෘහ හිමියාගේ සේවකයෝ පැමිණ, “ස්වාමීනි, ඔබ ඔබේ කෙතේ හොඳ බීජ වපුරා නැද්ද? එසේ නම් කිරිඳි ආවේ කොහෙන්ද?” කියා ඇසූහ. “සතුරෙක් මෙය කළා” කියා ඔහු ඔවුන්ට කීවේය. සේවකයෝ ඔහුට මෙසේ කීහ: “එසේ නම්, අපි ගොස් ඒවා එකතු කරනවාට ඔබ කැමතිද?” කියා ඔහු කීවේය. “නැත, ඔබ කිරිඳි එකතු කරන අතරතුර ඔබත් ඒ සමඟ තිරිඟු ද උදුරා නොගන්නා ලෙස ඔබෙන් ඉල්ලා සිටිනු ඇත. :30  අස්වැන්න නෙළන කාලය දක්වා දෙකම එකට වැඩෙන්නට ඉඩ හරින්න . අස්වැන්න නෙළන කාලය තුළ මම අස්වැන්න නෙළන්නන්ට මෙසේ කියමි: පළමුව කිරිඳි එකතු කර ඒවා පුළුස්සා දැමීම සඳහා මිටි බැඳ , නමුත් තිරිඟු මගේ ධාන්‍යාගාරයට එකතු කරන්න." අස්වැන්න නෙළීම පැහැදිලිවම අපේ ලෝකයේ සිදුවීමට නියමිත ඊළඟ දෙයයි! ..(දැන් මෙම ඡේදයේ පැහැදිලි කිරීම වෙත "පනින්න").


වල් පැලෑටි පිළිබඳ උපමාව පැහැදිලි කිරීම

මතෙව් 13:36 “..ඔහුගේ ගෝලයෝ උන්වහන්සේ ළඟට ඇවිත්: කෙතේ කිරිඳි උපමාව අපට පැහැදිලි කර දෙන්නැයි කීවෝය. :37 උන්වහන්සේ ඔවුන්ට උත්තර දෙමින්: හොඳ බීජ වපුරන්නා මනුෂ්‍ය පුත්‍රයාය; :38 කෙත ලෝකයය; හොඳ බීජ රාජ්‍යයේ පුත්‍රයෝය; නමුත් කිරිඳි නපුරාගේ පුත්‍රයෝය. :39 ඒවා වපුරන සතුරා යක්ෂයාය; අස්වැන්න ලෝකයේ අවසානයය ; කපන්නෝ දේවදූතයෝය. :40 එබැවින් කිරිඳි එකතු කර ගින්නෙහි පුළුස්සා දමනු ලබන ආකාරයටම මේ ලෝකයේ අවසානයේ දී සිදුවනු ඇත. :41 මනුෂ්‍ය පුත්‍රයා තම දූතයන් යවන අතර, ඔවුන් තම රාජ්‍යයෙන් සියලු පාපයන් සහ අයුතුකම් කරන්නන් එකතු කරනු ඇත:42 ඔවුන් ගිනි උදුනකට හෙළනු ඇත . හැඬීම සහ දත්මිටි කෑම සිදුවනු ඇත. :43 එවිට ධර්මිෂ්ඨයෝ තම පියාණන්ගේ රාජ්‍යයේ සූර්යයා මෙන් බබළන්නෝය. කන් ඇති තැනැත්තා අහන්න, ඔහුට ඇහුම්කන් දෙන්න.” පූර්ව පීඩා ඔසවා ගැනීම කොහෙද?


ඉතින්, ඉහත ඡේදවලින්, පල්ලියට “පූර්ව පීඩා ඔසවා ගැනීම” යන අදහස ලැබෙන්නේ කොහෙන්ද? බොහෝ විට දෙවියන් වහන්සේගේ වචනය කියවීම වෙනුවට, මෙම විෂය පිළිබඳ යමෙකුගේ විවරණය කියවීමෙන් විය හැකිය, මන්ද මෙම ඡේදවලින් කිසිවක් “නිහඬ” හෝ “රහස්” කිසිවක් අඟවන්නේ නැත!


දැල පිළිබඳ උපමාව

මතෙව් 13:47 “නැවතත්, ස්වර්ග රාජ්‍යය මුහුදට හෙළන ලද දැලක් හා සමාන ය, එය සියලු වර්ගවල මාළු එකතු කළේය; 48 එය පිරී ගිය විට, ඔවුන් වෙරළට ඇද, හිඳගෙන, හොඳ දේ භාජනවලට එකතු කර, නරක දේ ඉවතට විසි කළහ. 49  ලෝකාන්තයේදී එය එසේ වනු ඇත. දේවදූතයන් පිටතට පැමිණ, ධර්මිෂ්ඨයන් අතරින් දුෂ්ටයන් වෙන් කර, 50 ඔවුන් ගිනි උදුනට දමනු ඇත . හැඬීම සහ දත්මිටි කෑම සිදුවනු ඇත.” නැවතත්, පූර්ව පීඩා ඔසවා ගැනීම කොහේද?


2 තෙසලෝනික

මෙම ඡේදයට ඔසවා ගැනීම ගැලපෙන්නේ කොතැනදැයි සොයා ගැනීමට උත්සාහ කරන්න? මෙය පාවුල් තෙසලෝනිකවරුන්ට ලියූ දෙවන ලිපියයි; මෙවර ඔහු ඔවුන්ට ඔසවා ගැනීම ගැන කියන්නට යන්නේ පුදුම සහගතයි!


අවනීතියේ මිනිසා

2Th 2:1 “මාගේ සහෝදරයෙනි, අපගේ ස්වාමීන් වන යේසුස් ක්‍රිස්තුස් වහන්සේගේ පැමිණීම සහ උන්වහන්සේ වෙත අප එක්රැස් වීම සම්බන්ධයෙන් අපි ඔබෙන් අයදිනවා : 2 ඔබ ඉක්මනින් මනසින් කම්පා නොවන ලෙස හෝ කැළඹී නොසිටින ලෙස, ආත්මයෙන් හෝ වචනයෙන් හෝ ලිපියෙන්, අප හරහා මෙන්, ක්‍රිස්තුස් වහන්සේගේ දවස ළං වී ඇති ආකාරයට . :3 කිසිවෙකු ඔබව කිසිම ආකාරයකින් රවටා නොගන්න. මක්නිසාද ඒ දවස , ('ඒ දවස' තනි සිදුවීමක්), පළමුව වැටීමක් සිදු වන තුරු නොපැමිණෙන අතර, පාපයේ මිනිසා , විනාශයේ පුත්‍රයා හෙළි කරනු ලැබේ, :4 ඔහු දෙවියන් වහන්සේ ලෙස හඳුන්වනු ලබන හෝ නමස්කාර කරනු ලබන සියල්ලට වඩා විරුද්ධ වන අතර තමා දෙවියන් වහන්සේ බව ප්‍රකාශ කරයි. ” ..“පනින්න”:8 පදයට “එවිට නීති විරෝධී තැනැත්තා එළිදරව් වනු ඇත, ස්වාමින් වහන්සේ ඔහුගේ මුඛයේ හුස්මෙන් ඔහුව විනාශ කර ඔහුගේ පැමිණීමේ දීප්තියෙන් විනාශ කරනු ඇත,” නැවතත් පූර්ව පීඩා ඔසවා ගැනීම කොහෙද?

****************************************************

මෙහි සිදුවීම් දෙකක් තිබේ, "පැමිණීම" සහ "අපගේ එක්රැස්වීම", පසුව පාවුල් පවසන්නේ, "ඒ දවස සඳහා"! මෙයින් අදහස් කරන්නේ සිදුවීම් දෙක එකවර සිදුවන බවයි. නමුත් මෙම පැමිණීමට පෙර, පාපයේ මිනිසා හෙළිදරව් වේ. එබැවින්, 'පාපයේ මිනිසා' පෙනී සිටින විට අප සියල්ලන්ම මෙහි සිටිය යුතුය. එසේම ඔහු මෙහි පොළොවේ ක්‍රියාශීලීව සිටින අතරතුර සහ ඔහු ස්වාමින් වහන්සේ විසින් පරිභෝජනය කරන විට. සමහරු පවසන්නේ ස්වාමින් වහන්සේ 'ඔසවා ගැනීමෙන්' වසර 7 කට පසු, 144,000 දෙනා සමඟ "ඔහුගේ බලයෙන්" නැවත පැමිණෙන බවයි. ඒ අවස්ථාවේදී ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ පාපයේ මිනිසා විනාශ කරයි. ඉතින් ඒ අය පවසන්නේ මෙම ඡේදය අවුරුදු 7 කට පසු සිදුවන එම සිදුවීම ගැන සඳහන් කරන බවයි? එය සත්‍ය නම්; දෙවන රැස්වීමක් තිබිය යුතුද? වෙනත් වචන වලින් කිවහොත්; අවුරුදු 7 ආරම්භයේදී ඔසවා ගැනීම ආරම්භයේදී රැස්වීමක් සහ අවුරුදු 7 න් පසු ස්වාමීන්වහන්සේගේ දෙවන පැමිණීමේදී රැස්වීමක්! මේ සියල්ල නිවැරදි නම්, පාවුල් මෙම ඡේදයෙන් තෙසලෝනිකවරුන්ට සැනසීමක් ලබා දෙන්නේ ඇයි? පාවුල් ඔවුන්ට 'ඔසවා ගැනීම' ගැන පැහැදිලිව නොකියන්නේ ඇයි??

**********************************************************

මේ වගේ දේවල් වෙනවා මම දකිනවා, ජේසුස් වහන්සේ එන්නේ එක පාරයි . ඒ වෙලාවේ රැස් වෙනවා , පාපයේ මිනිසා විනාශ වෙනවා , සාතන් අවුරුදු 1000කට බැඳ තබනවා , ඊට පස්සේ සහස්‍රය පටන් ගන්නවා ! අපි අපේ ඓතිහාසික සිදුවීම් විලාසය අමතක කරලා. අපි ඒක චිත්‍රපටවල දකිනවා, නමුත් තේරුම් ගන්න අපොහොසත් වෙනවා. රජෙක් හෝ රෝම අධිරාජ්‍යයා දිගු ගමනකින් පසු නිවසට ආපසු එන විට, සියලුම පුරවැසියන් ඔහුට ආචාර කිරීමට නගරයෙන් පිටතට යනවා. උදාහරණයක් ලෙස, අපේ චාල්ස් රජු ඕස්ට්‍රේලියාවට පැමිණියහොත්, මිනිසුන් විශාල පිරිසක් කොඩි රැගෙන වීදිවල පෙළ ගැසෙනු ඇත. ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ නැවත පැමිණෙන විට, ඔහු පොළොවට ළඟා වන විට අපි සියල්ලෝම ඔහුට ආචාර කිරීමට අහසට හසු වනු ඇත. අපි සංකේතාත්මකව 144,000 දෙනා වන අතර, අපි සියල්ලෝම උන් වහන්සේ සමඟ පොළොවට පැමිණෙන්නේ ඔහුගේ සහස්‍ර පාලනය පිහිටුවීමට ය. උන් වහන්සේගේ නැවත පැමිණීමට හේතු වන එකම දෙය ගොග් සහ මාගොග් සමඟ ඉදිරියේදී සිදුවන ලෝක යුද්ධය යැයි මම විශ්වාස කරමි.

**********************************************************

මට ඔබ වෙනුවෙන් තවත් බොහෝ කතා තිබේ, පහත සබැඳි බලන්න. මෙය මට පහසුවෙන් පරිවර්තනය කිරීමට හැකි වන පරිදි සකසා ඇත.
මතක තබා ගන්න, ඔබට පහත සබැඳි වෙත යාමට අවශ්‍ය නම්, ඔබට සබැඳිය විවෘත කිරීමට අවශ්‍ය වනු ඇත; ඉන්පසු දකුණු පස මායිමේ ඇති TRANSLATE විකල්පය භාවිතා කර ඒවා ඔබේ භාෂාවට පරිවර්තනය කරන්න. [Google විසින් බලගන්වන ලදී]
ඔබේ භාෂාවෙන් මම පළමු ලැයිස්තුවේ කතාවල මාතෘකා ඔබට ලබා දී ඇත්තෙමි. ඉන්පසු එම අනුපිළිවෙලටම දෙවන ලැයිස්තුවේ සබැඳි ඔබට ලබා දෙනු ලැබේ.

**********************************************************

ඔහු මහෝත්තමයාණන්ට විරුද්ධව වචන කතා කරනු ඇත.

ජෙරුසලමේ දේවමාළිගාව නැවත ගොඩනැගීම

ස්ටැන්ලි සහ ලේ ගිවිසුම

යේසුස් කවුද - ඔහු අග්‍ර දේවදූත මයිකල්ද?

බයිබලයේ ඇති බොරු 2 කොටස

ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ සමඟ රජකම් කරන්නේ කවුද?

බ්‍රිතාන්‍ය ඊශ්‍රායලය - 1.01 [ආරම්භකයින් සඳහා]

No comments:

Post a Comment