Tuesday, 2 September 2025

Kradziyż w nocy [A Theft In The Night in Silesian]


 Kradziyż w nocy


Ôpublikowane w 20150602 -:- Zmiyniōne w 20250829
NB: Ôdniesiynia do Bibliji sōm z MKJV, bodej, że ôkreślōno inakszyj.


Przekład -:- 20250902
Tyn artykuł bōł autōmatycznie przełożōny z angelskigo ze pōmocōm Google. Jeźli czytasz wersyjo przekładowo i myślisz, iże przekłod niy ma noleżny! Abo flaga do twojij godki niy ma prawidłowo! Proszōm, dajcie mi znać w kōmyntach niżyj! Jeźli chcesz przejść do pōniższych Łōnkōw musisz PIYRKŌJ ôtworzyć ŁŌNKA, a potym przełożyć je na swoja godka ze pōmocōm Google.

Stymp
Zobōczmy, jak “Rabota dōmu; kradziyż w nocy” je ôpisano w Bibliji. Je inkszŏ historyjo, co ja wszyscy znamy, i to je w tym samym ôkresie czasu i tyj samyj kulturze etnicznyj. Pamiyńtasz historyjo “Ali Baby i sztyrdziestu złodzieji”? Je to klasyczno ôzprowka ludowo ze Bliskigo Weschodu. Złodzieje planowali sie schrōnić w srogich wodnych słoikach, kere były dostarczane na uczta bogatego czowieka. Potym poczekaj, aże dosta sie sygnał, a potym wszyjscy wyskoczyli i zaatakowali i zniszczyli, a potym weznōm cołki łup. My dzisiej w naszyj zachodnij kulturze, za wiela myślymy ô “złodzieju w nocy” jako ô cichym “złodzieju koci”. Winni my prōbować zrozumieć świynte pisma z ôryginalnego czasu i miyjsca!

WSZYSKIE te fragmynta wymiyniōne niżyj wydajōm sie ôpisować to, co nazwalibyśmy dzisiej w naszyj kulturze; Inwazyjo na dōm; Zbrojōno Rabota; abo ‘Smash i Grab’! Wskazujōm, iże ‘Siylny Człowiek, Złodziej abo Złodziej’ to ludzie, co mogōm dobro walka! Tyż w tych fragmyntach niy ma żodnych wskazań na ciche kradniyńcie jak “kot złodziej”. Poszukujymy świynte pisma ze użyciym nastympujōncych ‘kluczowych słōw’

‘Siylny Człowiek’ (6 Wykazōw Tyj Frazy).
1Sa 14:52 A wojna była ciynżko przeciwko Filistyjczykōm ..kej Saul widzioł jakigoś siylnego czowieka abo jakigoś śmiertelnego czowieka, weznōł go do siebie.
Iz 10:13 ..Uchrōniōłch granice ludu, ôgrabiōłch jejich skarby, i ôpuściōłch lud jak mocnego czowieka.
Mat 12:29 ..jak może sie wejść do dōmu mocnego czowieka i zniszczyć jego dobra, jeźli nojprzōd niy wiōnże mocnego, ..potym ..nagrabi jego dōm.
Mar 3:27 Niykogo niy może wejść do dōmu mocnego ..grabić jego dobra, bodej, że nojprzōd wiōnże mocnego czowieka. ..tedy ..grabić jego dōm.
Luk 11:21 Kej mocny czowiek, połni uzbrojōny, strzeżo swoje miyszkanie, jego dobra je w pokoju.

‘Rob, Rabocz, Ôgrabiōny’ (31 Wykazōw).
Sōdz 9:25 ..ludzie ze Szechema stawiyli ludzie, kerzi leżali za nim na szpicy gōr, i ôgrabiyli wszyjskich, kerzi przechodziyli.
1Sa 23:1 I powiedzieli Dawidowi: Ôto Filistynie walczōm z Keilōm i ôgrabiajōm młotniki.
2Sa 17:8 Bo, pedzioł Huszaj: ..sōm mocnymi ludźmi, i sōm gorzki ôd duszy, jak niedźwiedź ôgrabiōny swojich dzieci na polu.
Iz 10:13 ..Uchrōniōłch granice ludu, ôgrabiōłch jejich skarby, i ..ôdłożōłch lud jak mocny czowiek.
Iz 13:16 A jejich dzieci bydōm rozbite przed jejich ôczami; jejich dōmy bydōm ôgrabiōne, a jejich ślubne bydōm zgwałcōne.
Iz 17:14 ..ôto strach! Przed rankiym, niy ma! To je lot tych, kerzi nos grabiōm, i lot tych, kerzi nos grabiōm.
Iza 42:22 Ale to je lud ôgrabiōny i zniszczōny; wszyjske sōm uwiynziōne w dziurach, a sōm skrywane w wiynziyniach..
Jer 50:37 ..i stanōm sie jak kobiyty. Miecz je do jeji skarbōw, i ône bydōm ôgrabiōne.
Eze 18:7 i niy traktowoł żodnego czowieka źle, ale ôddał mu zastaw dybitora, nikogo niy ôgrabiōł bez gwołt,..
Eze 18:16 ani niy traktowoł żodnego czowieka złym; niy utrzimowoł ślubu; ani niy ôgrabiōł bez gwołt..
Mar 14:48 A ôdpowiadajōnc Jezus, pedzioł im: Czy wyszliście ze meczami i kijym, jak przeciwko złodziejowi, coby mnie chwycić?
Luk 10:30 ,,Człowiek ..poszoł ..do Jerichō ..wpadł postrzōd złodziejōw, kerzi go ..zraniyli i ôdchodziyli, ôstawiajōnc go pōłmartego.
Luk 22:52 A Jezus pedzioł do arcykapłanōw ..kerzi prziszli do Niego: Wyszliście jak przeciwko złodziejowi, ze szwodami i łatami?

Złodziej Abo Złodzieje’ (40 Wykazōw).
Exo 22:2 Jeźli złodziej znojdzie sie włamujōncy, i je ubity, coby umrzić, niy bōdzie za niego przelywano krwi.
Job 24:14 Morderca, kery wstawo ze światłym, zabije biydnych i potrzebujōncych, a w nocy je złodziejym.
Jer 49:9 Jeźli ..zbiyrocze ..przijdōm ..niy ôstawiyliby ..winogrōn? Jeźli złodzieje przijdōm nocōm, zniszczōm, do czasu, kej im styknie.
Joe 2:9 Ôni biygōm na miasto ..biygōm na mur ..spinōm sie na dōmy; wejdōm bez ôkna jak złodziej.
Mat 6:19 Niy grōmadzijcie sobie skarbōw na ziymi, kaj moty i rdza psujōm, a kaj złodzieje przełamujōm sie i kradnōm.
Mat 6:20 Ale skłodajcie skarby w niebie ..kaj ani moty, ani rdza niy psujōm, i kaj złodzieje niy przełamujōm ani niy kradnōm.
Mat 24:43 Ale ..keby wiedzioł ..złodziej przijdzie, ôstołby i ..niy przizwolōłby, coby jego dōm bōł przekopany.
Luk 12:39 ..keby wiedzioł ..złodziej przijdzie, ôglōndołby i ..niy przizwolōłby, coby jego dōm bōł przekopany.
Jn 10:10 Złodziej niy przichodzi, ino coby kraść, zabić i zniszczyć...


Powyższe versety niy sōm kōmpletnym wykŏzym świyntych pism, kere używajōm tych ‘kluczowych słōw’. Ale wszyske dowajōm klarowny ôdznak na gwołt sugerowany bez te słowa. Na przikłod ôstatni rzōnd powyżyj, Jōn 10:10 ‘Złodziej niy przichodzi ino, coby kraść, zabić i zniszczyć.’ Tak tōż, kej czytamy świynte pisma, kere goda ô, „Pan przichodzi jako złodziej w nocy”, winnimy widzieć w ôbtoczajōncych słowach jakiś ôdznak na “gwołt”! Tyż niy winnimy prōbować go przikryć wczasnij wymyślōnōm idyjōm zachwytu przed ukłodym, czymś, dość i/tajnym! Przijzdrzimy sie tōż niykerym z tych świyntych pism, co godają ô przijściu Panu jako złodziej w nocy!

Przijście Pańskigo
Pan przijdzie jak złodziej w nocy NIYÔCZEKIWANIE! I to bydzie Głośne, Potynżne i Destrukcyjne!

Luk 12:40 Dlatego też tyż bōdźcie gotowi, bo Syn Człowieka przijdzie w godzinie, keryj niy myślicie.
2Pt 3:10 Ale dziyń Pański przijdzie jak złodziej w nocy, w kerym niebo przejdōm z płynnym szumym, a elymynta stopiōm sie z gorliwym gorkim. A ziymia i roboty, co sōm na nij, bydōm spalōne.
Ap 3:3 Pamiyńtajcie wiync, jak przijōnłeś i usłyszałeś, trzymajcie sie i pokajajcie sie. Dlatego tego, jeźli niy bōdziesz czuć, przijdōm na ciebie jak złodziej, a ty niy wiesz, w jakij godzinie przijdōm na ciebie.
Ôb 16:15 Ôto przichodzōm jak złodziej. Błogosławiyny je tyn, kery ôdwzorowo sie i trzymo swoje ôblyczynia, coby niy chodziōł nag, a niy widzieli jego gańby.

Paweł Do Tesalōniczanōw
Tesaloniczkanie tropiyli sie, iże jejich umartych kamratōw przeoczyjōm zmartwychstōnie. Paweł potym pisze do Tesaloniczkōw: -

1Ts 4:13 “Ale niy chciołbych, bracia, byli niywiedōmi ô tych, kerzi śpiōm, (umarci w Chrystusie).. :15 Bo my to godōmy wam bez Słowo Pańske, iże my, kerzi żyjymy i ôstanōm do przijścio Pańskigo, niy chodzimy przed tymi, kerzi śpiōm. archangel i z trōmpetōm Bożym.

Potym Paweł kōntynuuje z Adjunktym ‘Ale’, kery łōnczy ôba rozdziały jako jedno zdarzynie. Potym ôpisuje przichodzōncy Państwo jako złodziej: -
1Ts 5:1 „Ale ô czasach i porach roku, bracia, niy potrzebujecie, cobych wam pisoł. :2 Bo wy sami wiedōm, iże dziyń Pański przichodzi jak złodziej w nocy. :3 Bo kedy ôni ôdpowiedōm: Pokōj i bezpiyczyństwo! ; zbowiynie bez naszego Pana Jezusa Chrystusa,”

W powyższym fragmyncie stały sie wszyske te wydarzynia: - “Pan ôsiadnie z krzykiym”, “głos archangela”, “trōmpeta Boża”, “umarci w Krystusie wstanōm piyrsi”, “dziyń Pański”, “Pan przijdzie jak złodziej w nocy”, “nagłe zniszczynie nadchodzi na nich” i “Bōg niy wyznaczōł nos, coby wstać”.

PYTANIE: - Kto doświadczy gniywu Bożego? - Złośliwi to ci, co ciyrpiōm! I stanie sie to ôd razu, kej sōmy chycyni na spotkanie z Panym. Tak tōż doś śmieszne je myśleć, co chycynie abo ‘zachwycynie’ je cichym abo sekretnym wydarzyniym. I bez to wszysko Bōg niy wyznaczōł nos do gniewu. Żodne z powyższych niy brzmi jak ciche wydarzynie? Psa 91:7 “Tysiōnc spadnie po twojij strōnie, a dziesiyńć tysiyncy po twojij prawyj rynce, to ci niy przijdzie blisko.” Zdowo sie, że zapōmnieli ô ôchrōnie, jako Bōg ôbiecowoł nad niymi! Wydowo sie, co kościōł słabo mo nadzieja na bōdzie dźwigniynty ze świata w jakimś zorcie zachwytu przed ukłodym? Coby Bōg niy uderzōł nos cufalym, kedy wyleje Swōj gniyw. Zapōmnieli my ô ksiōnżce Wyjścio i ô tym, jak Bōg chrōniōł dzieci Izraela w czasie plag Egiptu?

PYTANIE ô Zachwycyniu
Drugōm rzeczōm, kero je jak luźno harmata, je pytanie ô Zachwycynie! COŁKI tyn fragmynt powyżyj ôd Pawła do Tesalōniczanōw godo ô Drugim Przijściu Pańskim. A Paul prawi, iże to je sama dalszo rzecz, kero sie stanie! Jeźli wiync je Wchwycynie, to czymu Paweł niy pedzi Tesalōnicznōm piyrszy ô Wchwycyniu? CZYMU; bo oczywiście NIY JE Wchwycynio przed ukrziwiyniym!


Ôpis Czasōw Kōńcowych
Przipowieści ô kwastach
Mat 13:24 “Przedstawiōł im inkszōm przipowieści, godajōnc: Krōlestwo niebios je porōwnowane do czowieka, kery zasioł dobre nasiynia na swojim polu. :25 Ale w czasie kej ludzie śpiyli, prziszoł jego wrōg i zasioł śmiertelnik, postrzōd pszenicy i poszoł. ukŏzoł sie. :27 Sługi ôd gospodarza dōmu prziszli do niego: Panie, czy niy zasiyłeś dobrych nasiyni na twojim polu? pszenica z niymi :30 Niech ôba rosnōm do żniwu. Zbiōrka je ôczywiście barzo DALSZNO rzecz, co sie stanie na naszym świecie! ..(Teroz “Skocz” do wyklarowanio tego fragmyntu)

Wyklarowano przipowieść ô kwastach
Mat 13:36 “..I Jego uczyńci prziszli do Niego i głosiyli: Wyklaruj nōm przipowieść ô sznurze polu. :37 Ôdpowiedzioł i pedzioł im: Tyn, kery sieje dobre nasiynie, je Syn Człowieka; :38 pole je świat; dobre nasiynie to syny jednego krōlestwa : synka9. Żniwo je kōniec świata, a żniworze to anjele. :40 Dlatego tego, jak grōmadzi sie ôgnie, tak bōdzie na kōńcu tego świata :41 Syn Człowieka wysyło Swojich anjelōw, a ôni zbiyrōm wszysko, co zbiyrōm. wciepnijcie jejich do ôgnistego pieca. Tam bōdzie placz i szczypiynie zymbōw. Gdzie je Wchwycynie przed ukrziwiyniym?

Tak tōż, z powyższych fragmyntōw, skōnd kościōł czerpie idyjo “Wzchwycynio Przed Ukrziwiyniym”? Prawdopodobnie bez czytanie czyjigoś kōmyntorza na tyn tymat, zamiast czytanio Słowa Bożego, pōniywoż żodyn z tych fragmyntōw niy wskazuje na coś “Cichego” abo “Tajnego”!

Przipowieści ô necu
Mat 13:47 “Zaś Krōlestwo Niebios je jak neco, kero była wrzucōno do morza i zgrōmadziyła niyco z kożdego rodzaju, :48 kero, kej ôna była pełno, ściōngniyli na brzeg, i usiedli i zgrōmadziyli dobre do naczyń, ale wyrzuciyli złe z morza. :49 Tak bydzie anjeli na kōńcu świata. postrzōd sprawiedliwych, :50 i wrzucōm jejich do ôgnistego pieca, tam bōdzie placz i szczypiynie zymbōw.” Zaś, kaj je Wchwycynie przed ukrziwiyniym?


2 Tesalōnicznōm
Prōbuj wyszlifować, kaj Rapture pasuje do tego fragmyntu? To je drugi brif ôd Pawła do Tesaloniczkōw; ôczywiście tym razy ôn zamierzo im powiedzieć ô Wchwycyniu!

Człowiek bezprawy
2Ts 2:1 “Teroz prosimy was, bracia, co do przijścio naszego Pana Jezusa Krystusa i naszego zgrōmadzynio do Niego, :2 cobyście niy byli wkrōtce wstrzimani w umysłach ani zniywolōni, ani bez ducha, ani bez słowo, ani bez brif, jakby bez nos, jakby Dziyń Chrystusa niy bōł blisko. (‘tyn dziyń’ jedno wydarzynie), niy przijdzie, bodej, że nojprzōd przijdzie ôdpadniyńcie, i czowiek grzychu ôstanie ôbjawiōny, syn zaginiyńcio, :4 kery przeciwstawio sie i wywyższo sie nad wszyskim, co je nazywane Bogym, abo co je czczōne, tak, co siedzi jako Bōg we świōntyni Bożym, stawiajōnc sie przed Bogym, co je.” ..“Skocz” do versetu :8 “I wtynczos bōdzie ôbjawiōny bezprawny, kerego Pan pochłōnie dychym swojich ust i zniszczy jasnościōm swojigo przijścio,” Zaś kaj je Wzglynd przed ukłodym?


Sōm tu DWA wydarzynia, “przijście” i “nasze zgrōmadzynie”, a potym Paweł prawi, “na tyn dziyń”! To ôznaczo, iże ôba zdarzynia sōm symultaniczne. ALE PRZED tym przijściym ôbjawio sie czowiek grzychu. Tak tōż wszyjscy musimy być tu, kej ukŏże sie ‘czowiek grzychu’’. Tyż w czasie, kej je aktywny tu na ziymi i w czasie, kej je pochłōniōny bez Pana. Niykerzi godajōm, iże Pan wroco 7 lot po „zachwycyniu”, „we swojij mocy” z 144 000. A w tym czasie Krystuś niszczy czowieka grzychu. Tak że ci ludzie godajōm, iże tyn fragmynt ôdnosi sie do tego wydarzynio, kere stanie sie po 7 latach? Jeźli to je prawe; to musi być druge zgrōmadzynie? Inkszymi słowami; zgrōmadzynie na poczōntku zachwytu na poczōntku 7 lot, i zgrōmadzynie na Drugim Przyjściu Pańskim po 7 latach! Jeźli to wszysko je prawidłowe, to czymu Paweł pocieszo Tesalōniczanōw tym fragmyntym? Czymu Paweł niy godo im klarownie ô ‘chwycie’??


Widzōm, jak rzeczy sie dziejōm tak, Jezus przichodzi ino raz. W tym czasie je Zgrōmadzynie, czowiek grzychu je zniszczōny, Szatan je zwiōnzany bez 1000 lot, a potym zaczyno sie tysiōnclecie! Zapōmniyli my ô naszym historycznym stylu wydarzeń. Widzimy to w filmach, ale niy zrozumiymy. Kej krōl abo cysorz rzimski wrŏcŏ do dōm po dugij rajzie, wszyjscy ôbywatele wychodzōm z miasta, coby go powitać. Na przikłod, keby nōsz krōl Karol wyjdōłby nawiydzić Australijo, tłumy ludzi wyjdōmby z flagami i stałyby ulicami. Kej Krystuś wrōci, wszyjscy bydymy chycyni w lufcie, coby Go pozdrowić, kej sie zbliżo do ziymie. My sōm przenośnie 144 000, i wszyjscy przichodzimy z Nim na ziymia, coby ustanowić Jego tysiōncletnie panowanie. Jedynōm rzeczōm, kero sprawi Jego nawrōt, wierzōm, bydzie niyzbyndno wojna światowo z Gogiym i Magogym.

Mam mocka inkszych rozmow do Ciebie ôdniesiyj sie do niższych Linkōw. To było ustawiōne w tyn spōsōb, coby mi łacno przełożyć.
PAMIYNTAJ Jeźli chcesz przejść do pōniższych Linkōw musisz ôtworzyć Link; potym przełoż je na swoja godka ze pōmocōm Google.

W Twojim jynzyku podołch ci tytuły przemow na piyrszyj liście.
Potym w tym samym porzōndku dostanōm sie ôdnośniki na drugij liście.

Ôn Bōdzie Gōdać Słowa Przeciwko Nojwyższymu
Ôdbudowanie Świōntyni Jerozolimy
Stanley i Ugōnda Krwi
Kto je Jezus - Je to Michael Archangel?
Kłamstwa w Bibliji Czynść 2
Kto bōdzie panować z Krystusem
Izrael Brytyjski - 1.01 [Dlo Poczōntkujōncych]
 

He Shall Speak Words Against The Most High

Rebuilding The Temple Of Jerusalem

Stanley and The Blood Covenant

Who is Jesus - Is He Michael Archangel?

Lies In The Bible Part 2

Who Will Reign With Christ

British Israel - 1.01 [For Beginners]


No comments:

Post a Comment