გამოქვეყნებულია 20150602 -:- გადახედულია 20250906
შენიშვნა: ბიბლიური ციტატები აღებულია MKJV-დან, თუ სხვა რამ არ არის მითითებული.
თარგმანი -:- 2025 წლის სექტემბერი
ეს სტატია ავტომატურად ითარგმნა ინგლისურიდან Google-ის გამოყენებით. თუ კითხულობთ თარგმანის ვერსიას და ფიქრობთ, რომ თარგმანი არასწორია! ან თქვენი ენის დროშა არასწორია! გთხოვთ, შემატყობინოთ ქვემოთ მოცემულ კომენტარებში! თუ გსურთ ქვემოთ მოცემულ ბმულებზე გადასვლა, ჯერ უნდა გახსნათ ბმული, შემდეგ კი თარგმნოთ ისინი თქვენს ენაზე მარჯვენა კიდეში მოცემული „თარგმნის“ ოფციის გამოყენებით. [Google-ის მხარდაჭერით]
მოდით განვიხილოთ, თუ როგორ არის აღწერილი ბიბლიაში „სახლის ძარცვა; ღამის ქურდობა“. არსებობს კიდევ ერთი ისტორია, რომელიც ყველასთვის ნაცნობია და ის იმავე პერიოდში და იმავე ეთნიკურ კულტურაშია. გახსოვთ „ალი ბაბა და ორმოცი ქურდის“ ისტორია? ეს კლასიკური ახლო აღმოსავლური ხალხური ზღაპარია. ქურდები გეგმავდნენ დიდ წყლის დოქებში დამალვას, რომლებიც მდიდარი კაცის ნადიმზე მიჰქონდათ. შემდეგ დაელოდნენ სიგნალს, შემდეგ ყველა გადმოხტებოდა, თავს დაესხმებოდა და გაანადგურებდა, შემდეგ კი მთელ ნადავლი წაიღეს. დღეს ჩვენს დასავლურ კულტურაში „ღამის ქურდს“ ძალიან ხშირად ჩუმ „კატა ქურდად“ მივიჩნევთ. ჩვენ უნდა ვეცადოთ, წმინდა წერილები გავიგოთ თავდაპირველი დროიდან და ადგილიდან!
ქვემოთ ჩამოთვლილი ყველა ეს მონაკვეთი, როგორც ჩანს, აღწერს იმას, რასაც დღეს ჩვენს კულტურაში ვუწოდებთ: სახლში შეჭრას; შეიარაღებულ ძარცვას; ან „მსხვრევას და მიტაცებას“! ისინი მიუთითებენ, რომ „ ძლიერი კაცი , ქურდი ან ყაჩაღი “ არიან ადამიანები, რომლებსაც შეუძლიათ კარგი ბრძოლის ორგანიზება! ასევე, ამ მონაკვეთებში არ არის მინიშნება იმის შესახებ, რომ ისინი ჩუმად შეპარულები არიან, როგორც „კატა ქურდი“. მოდით, გადავხედოთ წმინდა წერილებს შემდეგი „ საკვანძო სიტყვების “ გამოყენებით.
„ძლიერი კაცი“ (ამ ფრაზის 6 ჩამონათვალი).
1სმ 14:52 ფილისტიმელებთან ომი სასტიკი იყო... როდესაც საული ხედავდა ძლიერ ან მამაც კაცს , თავისთან იყვანდა. ესა 10:13... ხალხის საზღვრები მოვაშორე, მათი საგანძური გავძარცვე და ხალხი ძლიერი კაცივით
დავამცირე . მათე 12:29... როგორ შეიძლება კაცი შევიდეს... ძლიერის სახლში და მისი ქონება გაიტაცოს, თუ ჯერ ძლიერს არ შეკრავს ... და შემდეგ... მისი სახლი არ გაძარცვოს. მარ 3:27 ვერავინ შევა... ძლიერის სახლში ... მისი ქონება გაძარცვოს, თუ ჯერ ძლიერს არ შეკრავს... და შემდეგ... მისი სახლი არ გაძარცვოს. ლუკა 11:21 როდესაც ძლიერი კაცი , სრულად შეიარაღებული, იცავს თავის საცხოვრებელს, მისი ქონება მშვიდობითაა.
„რობ, ყაჩაღი, გაძარცვეს“ (31 სია).
მსაჯულნი 9:25. შექემელებმა მთების მწვერვალებზე ჩასაფრებული კაცები დაუსვეს და ყველას ძარცვავდნენ , ვინც კი გამვლელს .
1 მეფეთა 23:1. უთხრეს დავითს: „აჰა, ფილისტიმელები კეილას ებრძვიან და კალოს ძარცვავენ
“. 2 მეფეთა 17:8. თქვა ხუშაიმ: „ძლიერები და სულგამწარებულები არიან, როგორც დათვი, რომელსაც ბოკვერები წაართვეს მინდორში“.
ესაია 10:13. ხალხის საზღვრები გადავწიე, მათი საგანძური გავძარცვე და ხალხი ძლიერი კაცივით დავამხობი . ესაია 13:16. მათი შვილები მათ თვალწინ დაიმსხვრევიან, მათი სახლები გაძარცვეს და მათი ცოლები გააუპატიურეს . ესაია 17:14. აჰა, საშინელება! დილის გათენებამდე აღარ არის! ეს არის ჩვენი მძარცველების და ჩვენი მძარცველების ხვედრი “ . ესაია 42:22 ეს ხალხი კი გაძარცვული და გაძარცვულია; ყველანი ორმოებში არიან გაბმული და საპყრობილეში იმალებიან. იერემია 50:37 და ქალებივით იქნებიან. მახვილი მის საგანძურს ადგება და გაძარცვდებიან . ეზეკ . 18:7 არავის არ დაუჩაგრავს, მოვალის გირაოს არ დაუბრუნებია, ძალადობით არავის არ უძარცვია . ეზეკ. 18:16 არავის დაუჩაგრავს, არც გირაოს არ დაუკავებია და არც ძალადობით არ ძარცვავს . მარ. 14:48 იესომ მიუგო და უთხრა მათ: „ მახვილებითა და კეტებით გამოხვედით, როგორც ყაჩაღის წინააღმდეგ , რომ შემიპყროთ? ლუკა 10:30 „ერთი კაცი იერიხონში წავიდა და ყაჩაღებს ჩავარდა , რომლებმაც გახადეს იგი, დაჭრეს და წავიდნენ, ნახევრად მკვდარი დატოვეს . “ ლუკა 22:52: იესომ უთხრა მღვდელმთავრებს, რომლებიც მასთან მივიდნენ: „ როგორც ავაზაკის წინააღმდეგ გამოხვედით მახვილებითა და კვერთხებით?
ქურდი თუ ქურდები (40 სია).
გამოს. 22:2 თუ ქურდი შეძრულა და დაჭრეს, სისხლი არ დაიღვრება მისთვის.
იობ. 24:14 მკვლელი, რომელიც სინათლეზე დგება, კლავს ღარიბებსა და გაჭირვებულებს , ღამით კი ქურდია .
იერ. 49:9 თუ მკრეფები მოვიდნენ, განა ყურძენს არ დატოვებენ? თუ ქურდები ღამით მოვიდნენ, გაანადგურებენ , სანამ არ გაძღებიან .
იო. 2:9 ისინი ქალაქს თავს დაესხმებიან, კედლებზე გაიქცევიან, სახლებზე ავიდნენ, ქურდივით ფანჯრებიდან შევლენ
. მათ. 6:19 ნუ დააგროვებთ საგანძურს დედამიწაზე, სადაც ჩრჩილი და ჟანგი ანადგურებს და სადაც ქურდები თხრიან და იპარავენ. მათ . 6:20 არამედ დააგროვეთ საგანძური ზეცაში, სადაც არც ჩრჩილი და ჟანგი ანადგურებს და სადაც ქურდები არ
თხრიან და არ იპარავენ. მათე 24:43 მაგრამ... რომ სცოდნოდა... ქურდი მოვიდოდა , იფხიზლებდა და... არ დაუშვებდა, რომ მისი სახლი გათხრილიყო . ლუკა 12:39... რომ სცოდნოდა... ქურდი მოვიდოდა , იფხიზლებდა და... არ დაუშვებდა, რომ მისი სახლი გათხრილიყო . იოანე 10:10 ქურდი მხოლოდ იმისთვის მოდის, რომ მოიპაროს, მოკლას და გაანადგუროს ...
ზემოთ მოცემული მუხლები არ წარმოადგენს წმინდა წერილების სრულ ჩამონათვალს, სადაც გამოყენებულია ეს „საკვანძო სიტყვები“. თუმცა, ყველა მათგანი ნათლად მიუთითებს ამ სიტყვებით შემოთავაზებულ ძალადობაზე. მაგალითად, ზემოთ მოცემული ბოლო მუხლი, იოანეს 10:10, „ქურდი მხოლოდ იმისთვის მოდის, რომ მოიპაროს, მოკლას და გაანადგუროს “. ამიტომ, როდესაც ვკითხულობთ წმინდა წერილებს, სადაც საუბარია „ უფალი, რომელიც ღამით ქურდივით მოვა “, მიმდებარე სიტყვებში უნდა დავინახოთ „ ძალადობის “ რაიმე მინიშნება ! ასევე, არ უნდა ვეცადოთ, რომ ეს ყველაფერი შევიფაროთ გასაჭირამდელი აღტაცების წინასწარ შექმნილი იდეით, რაღაც სრულიად/საიდუმლოთი! ასე რომ, მოდით, განვიხილოთ ზოგიერთი ის მუხლი, სადაც საუბარია უფლის ღამით ქურდის სახით მოსვლაზე!
უფლის მოსვლა
უფალი ღამით ქურდივით მოულოდნელად მოვა! და ის იქნება ხმაურიანი, ძლიერი და დამანგრეველი!
ლუკა 12:40 ამიტომაც მზად იყავით, რადგან კაცის ძე იმ საათს მოვა, როცა არ ფიქრობთ .
2 პეტ. 3:10 უფლის დღე კი მოვა, როგორც ქურდი ღამით , მაშინ ცა გადავა ხმაურით და სტიქიები დადნება მხურვალედ, დედამიწა და მისი საქმეები დაიწვება .
გამოცხ. 3:3 გაიხსენე, როგორ მიიღე და მოისმინე, მტკიცედ შეინახე და მოინანიე. თუ არ იფხიზლებ, ქურდივით მოვალ შენზე და არ იცი , რომელ საათზე მოვალ შენზე .
გამოცხ. 16:15 აჰა, ქურდივით მოვდივარ. ნეტარია ის, ვინც ფხიზლადაა და იცავს თავის სამოსს , რათა შიშველი არ იაროს და მისი სირცხვილი არ დაინახონ.
გამოცხ. 3:3 გაიხსენე, როგორ მიიღე და მოისმინე, მტკიცედ შეინახე და მოინანიე. თუ არ იფხიზლებ, ქურდივით მოვალ შენზე და არ იცი , რომელ საათზე მოვალ შენზე .
გამოცხ. 16:15 აჰა, ქურდივით მოვდივარ. ნეტარია ის, ვინც ფხიზლადაა და იცავს თავის სამოსს , რათა შიშველი არ იაროს და მისი სირცხვილი არ დაინახონ.
პავლე თესალონიკელთა მიმართ
თესალონიკელები შეშფოთებულნი იყვნენ, რომ მათი გარდაცვლილი მეგობრები აღდგომას გამოტოვებდნენ. შემდეგ პავლე თესალონიკელებს სწერს: -
1 თეს. 4:13 „მაგრამ არ მინდა, ძმებო, არ იცოდეთ მიძინებულთა შესახებ (ქრისტეში მკვდრებმა).. :15 რადგან ამას გეუბნებით უფლის სიტყვით, რომ ჩვენ, ვინც ცოცხლები ვართ და ვრჩებით უფლის მოსვლამდე, არ გავუსწრებთ მიძინებულებს. :16 რადგან თავად უფალი ჩამოვა ზეციდან ძახილით , მთავარანგელოზის ხმითა და ღვთის საყვირით . და ქრისტეში მკვდრები პირველები აღდგებიან . :17 შემდეგ ჩვენ, ვინც ცოცხლები ვართ და ვრჩებით, მათთან ერთად ავიტაცებთ ღრუბლებში, რათა შევხვდეთ უფალს ჰაერში. და ასე ვიქნებით მარადის უფალთან. :18 ამიტომ ანუგეშეთ ერთმანეთი ამ სიტყვებით“.
შემდეგ პავლე აგრძელებს დამატებით სიტყვით „მაგრამ“, რომელიც აკავშირებს ორ თავს ერთ მოვლენად. შემდეგ ის აღწერს უფლის მოსვლას, როგორც ქურდი: -
1 თეს. 5:1 „ ხოლო დროებსა და ვადებზე, ძმებო, არ გჭირდებათ თქვენთვის მოწერა. :2 რადგან თქვენ თვითონ ზუსტად იცით, რომ უფლის დღე ღამით ქურდივით მოვა . :3 რადგან როდესაც იტყვიან: მშვიდობა და უსაფრთხოება! მაშინ მოულოდნელი განადგურება დაატყდებათ თავს, როგორც ორსულ ქალს მშობიარობა. და ვერ გაექცევიან . :4 თქვენ კი, ძმებო, სიბნელეში არ ხართ , რომ დღემ ქურდივით დაგატყდეთ თავს . :5 თქვენ ყველანი სინათლის ძენი და დღის ძენი ხართ. ..:8 ჩვენ კი, დღისანი, ვიყოთ მშვიდად, რწმენისა და სიყვარულის აბჯარი შემოსილი და ხსნის იმედი მუზარადად. :9 რადგან ღმერთმა არ განგვადგინა რისხვისთვის , არამედ ჩვენი უფლის იესო ქრისტეს მიერ ხსნის მისაღებად“.
ზემოთ მოცემულ მონაკვეთში ყველა ეს მოვლენა ხდება: - „უფალი ჩამოდის ძახილით“, „მთავარანგელოზის ხმით“, „ღვთის საყვირის ხმით“, „ქრისტეში მკვდრები პირველები აღდგებიან“, „დღე უფალი“, „უფალი ღამით ქურდივით მოვა“, „უეცარი განადგურება დაატყდებათ თავს“ და „ღმერთმა რისხვისთვის არ განგვიწესა“.
კითხვა: - ვინ განიცდის ღვთის რისხვას? - ბოროტები იტანჯებიან! და ეს მყისიერად ხდება, როდესაც უფალთან შესახვედრად ვართ ატაცებულნი. ამიტომ, საკმაოდ სასაცილოა ვიფიქროთ, რომ წარტაცება ან „აღტაცება“ ჩუმი ან ფარული მოვლენაა. და ამ ყველაფრის მიუხედავად, ღმერთმა რისხვისთვის არ განგვიწესა.. ზემოთქმულიდან არცერთი არ ჟღერს, როგორც ჩუმ მოვლენას? ფსალმუნი 90:7 „ათასი დაეცემა შენს გვერდით და ათი ათასი შენს მარჯვნივ; ის არ მოგიახლოვდება“. როგორც ჩანს, დაგვავიწყდა ის დაცვა, რომელიც ღმერთმა აღგვითქვა! როგორც ჩანს, ეკლესიას სუსტად აქვს იმედი, რომ ამქვეყნიდან ამოვლენ რაიმე სახის გასაჭირამდელი აღტაცებით? რათა ღმერთმა შემთხვევით არ დაგვცეს, როდესაც თავის რისხვას გადმოღვრის. დაგვავიწყდა გამოსვლის წიგნი და ის, თუ როგორ დაიცვა ღმერთმა ისრაელის შვილები ეგვიპტის ჭირების დროს?
კითხვა აღტაცების შესახებ
კიდევ ერთი საკითხი, რომელიც ფხვიერ ქვემეხს ჰგავს, არის ატაცების საკითხი! პავლეს მიერ თესალონიკელთა მიმართ მიმართული ყველა ზემოთ მოცემული მონაკვეთი უფლის მეორედ მოსვლაზეა საუბარი. პავლე კი ამბობს, რომ ეს არის შემდეგი რამ, რაც მოხდება! ასე რომ, თუ არსებობს ატაცებამდელი პერიოდი, მაშინ რატომ არ ეუბნება პავლე ჯერ თესალონიკელებს ატაცების შესახებ? რატომ; იმიტომ, რომ ცხადია, გასაჭირამდელი ატაცება არ არსებობს!
დასრულების დროის აღწერა
სარეველების იგავი
მათე 13:24 „სხვა იგავი მოუყვა მათ და უთხრა: ცათა სასუფეველი ჰგავს კაცს, რომელმაც კარგი თესლი დათესა თავის ყანაში. 25 როცა ხალხს ეძინა, მოვიდა მისი მტერი, დათესა ღვარძლი ხორბალში და წავიდა. 26 როცა ჯეჯილი ამოვიდა და ნაყოფი გამოიღო, გამოჩნდა ღვარძლიც. 27 მივიდნენ სახლის პატრონის მონები და უთხრეს: ბატონო, განა კარგი თესლი არ დათესა შენს ყანაში? მაშ, საიდან მოვიდა ღვარძლი? 28 მან უთხრა მათ: მტერმა გააკეთა ეს. მონებმა უთხრეს: გინდა წავიდეთ და შევაგროვოთ? 29 მან კი თქვა: არა, რათა ღვარძლის შეგროვებისას ხორბალიც არ ამოძირკვოთ. 30 ორივე ერთად გაზარდეთ მკამდე . მკის დროს კი ვეტყვი მომკელებს: ჯერ ღვარძლი შეკრიბეთ და შეკარით შეკვრად დასაწვავად , ხორბალი კი ჩემს ყანებში შეაგროვეთ. „მარანი“. მოსავალი აშკარად შემდეგი რამაა, რაც ჩვენს სამყაროში მოხდება! ..(ახლა „გადადით“ ამ მონაკვეთის ახსნაზე).
სარეველას იგავის ახსნა
მათე 13:36 „...მივიდნენ მასთან მისი მოწაფეები და უთხრეს: აგვიხსენი იგავი ყანაში ღვარძლისა“. 37 მან მიუგო და უთხრა მათ: „კარგი თესლის დამთესველი კაცის ძეა; 38 ყანაში ეს სამყაროა; კარგი თესლი სამეფოს ძენი არიან; ხოლო ღვარძლი ბოროტის ძენი არიან. 39 მტერი, რომელმაც ის დათესა, ეშმაკია; მკა - სამყაროს აღსასრული , ხოლო მომკელები - ანგელოზები. 40 ამიტომ, როგორც ღვარძლს აგროვებენ და ცეცხლში იწვიან, ასევე იქნება ამ ქვეყნიერების აღსასრულსაც. 41 კაცის ძე გამოგზავნის თავის ანგელოზებს და ისინი შეაგროვებენ მისი სამეფოდან ყველაფერს, რაც ცდუნებას იწვევს და უსამართლობას სჩადის, 42 და ჩაყრიან მათ ცეცხლის ღუმელში . იქნება იქ ტირილი და კბილების ღრჭენა. 43 მაშინ მართალნი მზესავით გაბრწყინდებიან თავიანთი მამის სამეფოში. ვისაც ყურები აქვს სასმენად, ისმინოს“. სად არის გასაჭირამდელი აღტაცება?
მაშ, ზემოთ მოცემული მონაკვეთებიდან საიდან იღებს ეკლესია „გასაჭირამდელი აღტაცების“ იდეას? ალბათ, ამ თემაზე ვინმეს კომენტარის წაკითხვით და არა ღვთის სიტყვის წაკითხვით, რადგან ამ მონაკვეთებიდან არცერთი არ მიუთითებს რაიმე „ჩუმ“ ან „საიდუმლო“!
ბადის იგავი
მათე 13:47 „კიდევ ერთხელ, ცათა სასუფეველი ჰგავს ბადეს, რომელიც ზღვაში ისროლეს და ყველანაირისგან შეაგროვა. 48 როცა გაივსო, ნაპირზე გამოათრიეს, დასხდნენ და კეთილები ჭურჭელში შეკრიბეს, ცუდები კი გადაყარეს. 49 ასე იქნება ქვეყნიერების აღსასრულსაც. გამოვლენ ანგელოზები და მართალთაგან გამოყოფენ ბოროტებს. 50 და ცეცხლის ღუმელში ჩაყრიან . იქ იქნება ტირილი და კბილების ღრჭენა“. კვლავ, სად არის გასაჭირამდელი აღტაცება?
2 თესალონიკელთა
შეეცადეთ გაარკვიოთ, სად ჯდება ატაცება ამ მონაკვეთში? ეს პავლეს მეორე წერილია თესალონიკელთა მიმართ; ცხადია, ამჯერად ის მათ ატაცების შესახებ მოუყვება!
უკანონობის კაცი
2 თეს. 2:1 „ახლა კი გევედრებით თქვენ, ძმებო, ჩვენი უფლის იესო ქრისტეს მოსვლისა და მასთან ჩვენი შეკრების გამო , 2 რათა მალე არ შეირყეთ თქვენი გონება ან არ შეშფოთდეთ არც სულით, არც სიტყვით ან წერილით, თითქოს ჩვენი მეშვეობით ქრისტეს დღე ახლოვდება . 3 ნურავინ მოგატყუებთ არაფრით, რადგან ის დღე („იმ დღეს“ - ერთი მოვლენა) არ დადგება, სანამ ჯერ არ მოხდება განდგომილება და არ გამოვლინდება ცოდვის კაცი , დაღუპვის ძე, 4 რომელიც ეწინააღმდეგება და ამაღლებს თავს ყველაფერზე მაღლა, რასაც ღმერთს უწოდებენ ან თაყვანისცემას, რათა ღვთის ტაძარში ღმერთად დაჯდეს და თავი ღმერთი წარმოაჩინოს“. ..„გადადით“ მუხლზე 8 „და მაშინ გამოვლინდება უკანონობა, რომელსაც უფალი თავისი პირის სუნთქვით გაანადგურებს და თავისი მოსვლის ნათლით გაანადგურებს“. კვლავ სად არის გასაჭირამდელი აღტაცება?
*****************************************************
აქ ორი მოვლენაა, „მოსვლა“ და „ჩვენი ერთად შეკრება“, შემდეგ კი პავლე ამბობს: „იმ დღისთვის“! ეს ნიშნავს, რომ ეს ორი მოვლენა ერთდროულად ხდება. მაგრამ ამ მოსვლამდე ცოდვის კაცი გამოვლინდება. ასე რომ, ჩვენ ყველანი აქ უნდა ვიყოთ, როდესაც „ცოდვის კაცი“ გამოჩნდება. ასევე მაშინ, როდესაც ის აქ, დედამიწაზე, აქტიურია და როდესაც მას უფალი შთანთქავს. ზოგი ამბობს, რომ უფალი „ატაცებიდან“ 7 წლის შემდეგ დაბრუნდება, „თავისი ძალით“ 144 000-თან ერთად. და ამ დროს ქრისტე ანადგურებს ცოდვის კაცს. ასე რომ, ეს ხალხი ამბობს, რომ ეს მონაკვეთი ეხება იმ მოვლენას, რომელიც 7 წლის შემდეგ ხდება? თუ ეს მართალია, მაშინ მეორე შეკრება უნდა იყოს? სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ; შეკრება ატაცების დასაწყისში, 7 წლის დასაწყისში და შეკრება უფლის მეორედ მოსვლის დროს 7 წლის შემდეგ! თუ ეს ყველაფერი სწორია, მაშინ რატომ ანუგეშებს პავლე თესალონიკელებს ამ მონაკვეთით? რატომ არ ეუბნება პავლე მათ ნათლად „ატაცების“ შესახებ??
*****************************************************
მე ვხედავ, რომ ასეთი რამ ხდება, იესო მხოლოდ ერთხელ მოდის . ამ დროს არის შეკრება , ცოდვის კაცი განადგურებულია , სატანა 1000 წლით არის შეკრული და შემდეგ იწყება ათასწლეული ! ჩვენ დაგვავიწყდა მოვლენების ჩვენი ისტორიული სტილი. ამას ფილმებში ვხედავთ, მაგრამ ვერ ვხვდებით. როდესაც მეფე ან რომის იმპერატორი ხანგრძლივი მოგზაურობის შემდეგ სახლში ბრუნდება, ყველა მოქალაქე ქალაქიდან გადის მის მისასალმებლად. მაგალითად, თუ ჩვენი მეფე ჩარლზი ავსტრალიაში ჩავა, ხალხის ბრბო დროშებით გამოვა და ქუჩებში ჩადგება. როდესაც ქრისტე დაბრუნდება, ჩვენ ყველანი ჰაერში ავიწევით მის მისასალმებლად, როდესაც ის დედამიწას მოუახლოვდება. ჩვენ ფიგურალურად ვართ 144 000 და ყველანი მასთან ერთად მოვალთ დედამიწაზე, რათა მისი ათასწლიანი მმართველობა დავამყაროთ. ერთადერთი, რაც მის დაბრუნებას გამოიწვევს, მე მჯერა, რომ იქნება მოახლოებული მსოფლიო ომი გოგთან და მაგოგთან.
*****************************************************
მე მაქვს თქვენთვის მრავალი სხვა მოხსენება, იხილეთ ქვემოთ მოცემული ბმულები. ეს ასეა დაყენებული, რომ მარტივად ვთარგმნო.
გახსოვდეთ, თუ გსურთ ქვემოთ მოცემულ ბმულებზე გადასვლა, უნდა გახსნათ ბმული; შემდეგ კი თარგმნოთ ისინი თქვენს ენაზე მარჯვენა კიდეში არსებული თარგმანის ოფციის გამოყენებით. [Google-ის მხარდაჭერით]
თქვენს ენაზე მე პირველ სიაში მოცემული მაქვს მოხსენებების სათაურები. შემდეგ იმავე თანმიმდევრობით მოცემულია ბმულები მეორე სიაში.
***************************************************
ის უზენაესის წინააღმდეგ სიტყვებს იტყვის
იერუსალიმის ტაძრის აღდგენა
სტენლი და სისხლის აღთქმა
ვინ არის იესო - არის ის მთავარანგელოზი მიქაელი?
ბიბლიაში ტყუილი, მე-2 ნაწილი
ვინ იმეფებს ქრისტესთან ერთად
ბრიტანული ისრაელი - 1.01 [დამწყებთათვის]
No comments:
Post a Comment