Հրապարակված 20150602 -:- Վերանայված 20250906
Նշում. Աստվածաշնչյան հղումները վերցված են MKJV-ից, եթե այլ բան նշված չէ։
Թարգմանություն -:- 2025 սեպտեմբեր
Այս հոդվածը ավտոմատ կերպով թարգմանվել է անգլերենից՝ Google-ի միջոցով: Եթե դուք կարդում եք թարգմանված տարբերակ և կարծում եք, որ թարգմանությունը ճիշտ չէ: Կամ ձեր լեզվի դրոշը ճիշտ չէ: Խնդրում եմ, տեղյակ պահեք ինձ ստորև բերված մեկնաբանություններում: Եթե ցանկանում եք այցելել ստորև բերված հղումները, ապա նախ պետք է բացեք հղումը, այնուհետև թարգմանեք դրանք ձեր լեզվով՝ օգտագործելով աջ կողմում գտնվող «ԹԱՐԳՄԱՆԵԼ» տարբերակը: [Google-ի կողմից մշակված]
Եկեք նայենք, թե ինչպես է Աստվածաշնչում նկարագրվում «Տան կողոպուտ. Գիշերային գողություն» պատմությունը: Կա մեկ այլ պատմություն, որը մեզ բոլորիս ծանոթ է, և այն տեղի է ունենում նույն ժամանակահատվածում և նույն էթնիկ մշակույթում: Հիշո՞ւմ եք «Ալի Բաբան և քառասուն գողերը» պատմությունը: Դա դասական մերձավորարևելյան ժողովրդական հեքիաթ է: Գողերը պլանավորել էին թաքնվել մեծ ջրամանների մեջ, որոնք տարվում էին մի հարուստ մարդու խնջույքին: Այնուհետև սպասելով մինչև ազդանշան տրվեր, բոլորը դուրս կցատկեին, կհարձակվեին և կկործանեին, ապա կվերցնեին ամբողջ ավարը: Մենք այսօր՝ մեր արևմտյան մշակույթում, «գիշերային գողին» չափազանց շատ ենք համարում լուռ «կատու գող»: Մենք պետք է փորձենք հասկանալ սուրբ գրությունները սկզբնական ժամանակից և վայրից։
Ստորև թվարկված բոլոր այս հատվածները, կարծես, նկարագրում են այն, ինչ մենք այսօր մեր մշակույթում կանվանեինք՝ «Տան ներխուժում», «Զինված կողոպուտ» կամ «Կոտրում և գողություն»։ Դրանք ցույց են տալիս, որ « Ուժեղ մարդը , գողը կամ ավազակը » մարդիկ են, ովքեր կարող են լավ կռիվ տալ։ Բացի այդ, այս հատվածներում չկա որևէ նշան «կատու գողի» նման լուռ ներխուժման մասին։ Եկեք ուսումնասիրենք սուրբ գրությունները՝ օգտագործելով հետևյալ « բանալի բառերը »։
«Ուժեղ մարդ» (այս արտահայտության 6 ցանկ):
1Սամ. 14:52 Եվ պատերազմը սաստիկ էր փղշտացիների դեմ... երբ Սավուղը տեսնում էր որևէ ուժեղ կամ քաջ մարդու
, նրան իր մոտ էր տանում։ Ես. 10:13... Ես հեռացրել եմ ժողովրդի սահմանները, թալանել եմ նրանց գանձերը և ժողովրդին նվաստացրել եմ ինչպես ուժեղ մարդու ։
Մատթ. 12:29... ինչպե՞ս կարող է մեկը մտնել... ուժեղ մարդու տուն և թալանել նրա ունեցվածքը, եթե նախ չկապի ուժեղին , ... ապա... թալանել նրա տունը։
Մար. 3:27 Ոչ ոք չի կարող մտնել... ուժեղ մարդու տուն և թալանել նրա ունեցվածքը, եթե նախ չկապի ուժեղ մարդուն ... ապա... թալանել նրա տունը։ Ղուկ
. 11:21 Երբ ուժեղ մարդը , լիովին զինված, պահպանում է իր տունը, նրա ունեցվածքը խաղաղության մեջ է։
«Ռոբ, ավազակ, թալանված» (31 ցուցակ)։
Դատավորներ 9։25 ...Սյուքեմի բնակիչները լեռների գագաթներին դարանակալներ դրեցին նրա համար և կողոպտեցին բոլոր անցորդներին ։
1Սամուել 23։1 Եվ Դավթին պատմեցին՝ ասելով. «Ահա փղշտացիները կռվում են Կեիլայի դեմ և կողոպտում են կալերը
»։ 2Սամուել 17։8 Որովհետև Քուսին ասաց. «Նրանք հզոր մարդիկ են և դառնացած հոգի ունեն, ինչպես դաշտում իր ձագերից զրկված
արջը»։ Եսայի 10։13 ...Ես վերացրել եմ ժողովրդի սահմանները, թալանել եմ նրանց գանձերը և ... ժողովրդին գետնով եմ նսեմացրել՝ ինչպես ուժեղ մարդ ։
Եսայի 13։16 Եվ նրանց երեխաները կփշրվեն նրանց աչքերի առաջ, նրանց տները կթալանվեն , իսկ կանայք՝ կբռնաբարվեն ։ Եսայի
17։14 ...ահա սարսափ։ Առավոտից առաջ նա չկա։ Սա է մեզ թալանողների և մեզ թալանողների վիճակը ։ Եսայի 42։22 Բայց սա կողոպտված
ու ավարի ենթարկված ժողովուրդ է . բոլորը որոգայթի մեջ են գցված , բանտերում են թաքնված։ Երեմիա 50։37 և կանանց պես կդառնան։ Սուրը նրա գանձերի վրա է, և նրանք կթալանվեն ։ Եզեկիել 18։7 և ոչ մեկին չի վատ վերաբերվել, այլ պարտապանի գրավը վերադարձրել է նրան, բռնությամբ չի կողոպտել ոչ մեկին ։ Եզեկիել 18։16 և ոչ մեկին չի վատ վերաբերվել, գրավը չի պահել, բռնությամբ չի կողոպտել ։ Մարկոս 14։48 Եվ Հիսուսը պատասխանեց նրանց. « Սրերով ու մահակներով դուրս եկա՞ք, ինչպես ավազակի դեմ , որ ինձ բռնեք։ Ղուկաս 10։30 «Մի մարդ գնաց Երիքով և ընկավ ավազակների մեջ , որոնք մերկացրին նրան, վիրավորեցին նրան և հեռացան՝ թողնելով նրան կիսամեռ ։» Ղուկաս 22:52 Եվ Հիսուսն ասաց քահանայապետներին, որոնք եկել էին նրա մոտ. « Ինչպես ավազակի՞ դեմ եք դուրս եկել ՝ սրերով ու մահակներով»։
Գողը կամ գողերը» (40 ցուցակ):
Ելք 22։2 Եթե գողը բռնվի տուն ներխուժելիս և նրան հարվածեն ու մեռնի, նրա համար արյուն չի թափվի։
Հոբ 24։14 Մարդասպանը լույսի հետ վեր կենալով սպանում է աղքատներին ու կարիքավորներին , և գիշերը նա գող է ։
Երեմիա 49։9 Եթե հավաքողները գան, մի՞թե մի քիչ խաղող չեն թողնի։ Եթե գողերը գիշերը գան, կկործանեն , մինչև որ բավական լինի ։
Հովհաննես 2։9 Նրանք կհարձակվեն քաղաքի վրա, կվազեն պարսպի վրայով, կբարձրանան տների վրա, պատուհաններից կմտնեն ներս՝ ինչպես գողը ։
Մատթեոս 6։19 Մի՛ դիզեք գանձեր երկրի վրա, որտեղ ցեցն ու ժանգը ապականում են, և որտեղ գողերը պատռում ու գողանում են։ Մատթեոս 6։20 Այլ գանձեր դիզեք երկնքում, որտեղ ո՛չ ցեցն ու ժանգը ապականում են, և որտեղ գողերը չեն
պատռում ու գողանում։ Մատթեոս 24:43 Բայց եթե իմանար, որ գողը կգա , կհսկեր և թույլ չէր տա, որ իր տունը խփեն ։ Ղուկաս 12:39 Եթե իմանար, որ գողը կգա , կհսկեր և թույլ չէր տա, որ իր տունը խփեն ։ Հովհ . 10:10 Գողը չի գալիս, բացի գողանալու, սպանելու և կործանելու համար ։
Վերոնշյալ համարները այդ «բանալի բառերը» օգտագործող սուրբգրային համարների ամբողջական ցանկը չեն։ Սակայն դրանք բոլորը հստակ ցույց են տալիս այդ բառերով ենթադրվող բռնությունը։ Օրինակ՝ վերոնշյալ վերջին համարը՝ Հովհաննես 10։10-ը. «Գողը չի գալիս, բացառությամբ գողանալու, սպանելու և կործանելու »։ Այսպիսով, երբ մենք կարդում ենք սուրբգրային համարները, որոնք խոսում են « Տերի՝ գիշերը գողի պես գալու մասին », մենք պետք է շրջապատող բառերում տեսնենք « բռնության » որոշակի նշույլ ։ Բացի այդ, մենք չպետք է փորձենք այն քողարկել նախափառական հափշտակության մասին նախապես ձևավորված պատկերացմամբ, ինչ-որ բանով, լիովին գաղտնի։ Այսպիսով, եկեք նայենք այն սուրբգրային համարներից մի քանիսին, որոնք խոսում են Տիրոջ՝ գիշերը գողի պես գալու մասին։
Տիրոջ գալուստը
Տերը գիշերով գողի պես կգա ԱՆՍՊԱՍԵԼԻ։ Եվ այն կլինի աղմկոտ, հզոր և կործանարար։
Ղուկաս 12։40 Ուստի պատրաստ եղեք, որովհետև մարդու Որդին կգա այն ժամին, երբ դուք չեք կարծում ։
2Պետ 3:10 Բայց Տիրոջ օրը կգա ինչպես գողը գիշերով , որին երկինքը կանցնի շառաչյունով , և տարերքը կհալվի կրակոտ կրակով ։ Եվ երկիրը և նրա գործերը կայրվեն ։
Հայտնություն 3:3 Հիշե՛ք, թե ինչպես ընդունեցիք և լսեցիք, և ամուր պահեք և ապաշխարեք։ Ուրեմն, եթե չարթուն մնաք, ես ձեզ վրա կգամ ինչպես գող, և դուք չեք իմանա, թե որ ժամին կգամ ձեզ վրա ։
Հայտնություն 16:15 Ահա ես գալիս եմ ինչպես գող։ Երջանիկ է նա, ով արթուն է և պահում է իր հանդերձները , որպեսզի մերկ չշրջի, և նրանք չտեսնեն իր ամոթը։
Հայտնություն 3:3 Հիշե՛ք, թե ինչպես ընդունեցիք և լսեցիք, և ամուր պահեք և ապաշխարեք։ Ուրեմն, եթե չարթուն մնաք, ես ձեզ վրա կգամ ինչպես գող, և դուք չեք իմանա, թե որ ժամին կգամ ձեզ վրա ։
Հայտնություն 16:15 Ահա ես գալիս եմ ինչպես գող։ Երջանիկ է նա, ով արթուն է և պահում է իր հանդերձները , որպեսզի մերկ չշրջի, և նրանք չտեսնեն իր ամոթը։
Պողոսը թեսաղոնիկեցիներին
Թեսաղոնիկեցիները մտահոգված էին, որ իրենց մահացած ընկերները կզրկվեն հարությունից։ Պողոսը այնուհետև գրում է թեսաղոնիկեցիներին. -
1 Թեսաղոնիկեցիներ 4։13 «Բայց չեմ ուզում, որ դուք անտեղյակ լինեք, եղբայրնե՛ր, ննջեցյալների մասին (Քրիստոսի մեջ մեռածների մասին).. :15 Որովհետև սա ենք ասում ձեզ Տիրոջ խոսքով, որ մենք, որ կենդանի ենք և մնում ենք մինչև Տիրոջ գալուստը, չենք առաջանա ննջեցյալներից։ :16 Որովհետև Տերն Ինքը կիջնի երկնքից ՝ աղաղակով , հրեշտակապետի ձայնով և Աստծո շեփորով ։ Եվ Քրիստոսով մեռածները նախ կհարություն առնեն ։ :17 Ապա մենք, որ կենդանի ենք և մնում ենք, նրանց հետ միասին կհափշտակվենք ամպերի մեջ՝ Տիրոջը դիմավորելու օդում։ Եվ այսպես մենք միշտ Տիրոջ հետ կլինենք։ :18 Ուստի մխիթարեք միմյանց այս խոսքերով»։
Այնուհետև Պողոսը շարունակում է «Բայց» հավելումով, որը միացնում է երկու գլուխները որպես մեկ իրադարձություն։ Այնուհետև նա նկարագրում է Տիրոջ գալուստը որպես գող. -
1 Թեսաղոնիկեցիներ 5:1 « Բայց ժամանակների և ժամանակների մասին, եղբայրներ, ձեզ պետք չէ գրեմ ձեզ։ 2 Որովհետև դուք ինքներդ ճիշտ գիտեք, որ Տիրոջ օրը գալիս է ինչպես գողը գիշերով ։ 3 Որովհետև երբ նրանք ասեն՝ «Խաղաղություն և անվտանգություն», այն ժամանակ հանկարծակի կործանումը կգա նրանց վրա, ինչպես երկունքի ցավը հղի կնոջ վրա։ Եվ նրանք չեն փախչի ։ 4 Բայց դուք, եղբայրներ, խավարի մեջ չեք , որ օրը ձեզ վրա հասնի ինչպես գողը ։ 5 Դուք բոլորդ լույսի որդիներ եք և օրվա որդիներ։ ..:8 Բայց մենք, որ օրվանն ենք, հանգիստ լինենք՝ հագնելով հավատքի և սիրո զրահը և փրկության հույսը՝ որպես սաղավարտ։ 9 Որովհետև Աստված մեզ չի նշանակել բարկության համար , այլ մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի միջոցով փրկություն ստանալու համար»։
Վերոնշյալ հատվածում այս բոլոր իրադարձությունները տեղի են ունենում. - «Տերը իջնում է աղաղակով», «հրեշտակապետի ձայն», «Աստծո փող», «Քրիստոսով մեռածները առաջինը կհարություն առնեն», «մահվան օրը»։ «Տեր», «Տերը գալիս է որպես գող գիշերով», «հանկարծակի կործանում է գալիս նրանց վրա» և «Աստված մեզ չի նշանակել բարկության համար»։
ՀԱՐՑ. - Ո՞վ կզգա Աստծո բարկությունը։ - Չարագործներն են տառապում։ Եվ դա տեղի է ունենում անմիջապես, երբ մենք տարվում ենք Տիրոջը հանդիպելու։ Այսպիսով, բավականին ծիծաղելի է մտածել, որ հափշտակությունը կամ «հափշտակությունը» լուռ կամ գաղտնի իրադարձություն է։ Եվ այս ամենի մեջ Աստված մեզ չի նշանակել բարկության համար։Վերոնշյալներից ոչ մեկը չի՞ թվում լուռ իրադարձություն։ Սաղմոս 91։7 «Հազարներ կընկնեն քո կողքին, և տասը հազարներ՝ քո աջ կողմում, նրանք չեն մոտենա քեզ»։ Մենք, կարծես, մոռացել ենք Աստծո կողմից մեզ խոստացված պաշտպանությունը։ Թվում է, թե եկեղեցին թույլ հույս ունի վեր բարձրանալ աշխարհից որևէ նախատատանքային հափշտակության ժամանակ։ Որպեսզի Աստված պատահաբար չհարվածի մեզ, երբ թափի Իր զայրույթը։ Մի՞թե մենք մոռացել ենք Ելից գիրքը և այն, թե ինչպես Աստված պաշտպանեց Իսրայելի որդիներին Եգիպտոսի պատուհասների ժամանակ։
Հափշտակության հարցը
Մյուս բանը, որը նման է ազատ թնդանոթի, Հափշտակության հարցն է։ Պողոսի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված այս ամբողջ հատվածը խոսում է Տիրոջ Երկրորդ Գալստյան մասին։ Եվ Պողոսն ասում է, որ դա հենց հաջորդ բանն է, որ պետք է տեղի ունենա։ Այսպիսով, եթե կա Նախահափշտակություն, ապա ինչո՞ւ Պողոսը նախ չի ասում թեսաղոնիկեցիներին Հափշտակության մասին։ ԻՆՉՈՒ՞, որովհետև ակնհայտ է, որ Նախահափշտակություն Հափշտակություն չկա։
Ավարտի ժամանակների նկարագրությունը
Որոմների առակը
Մատթեոս 13:24 Նա նրանց մեկ այլ առակ պատմեց՝ ասելով. «Երկնքի արքայությունը նման է մի մարդու, որը լավ սերմ ցանեց իր արտում»։ 25 Մինչ մարդիկ քնած էին, նրա թշնամին եկավ, որոմ ցանեց ցորենի մեջ և գնաց։ 26 Երբ ցորենը ծլեց և պտուղ տվեց, հայտնվեց նաև որոմը։ 27 Տանտիրոջ ծառաները մոտեցան և ասացին նրան. «Տե՛ր, լավ սերմ չցանեցի՞ր քո արտում։ Ապա որտեղի՞ց է եկել որոմը»։ 28 Նա ասաց նրանց. «Թշնամի է սա արել»։ Ծառաները նրան ասացին. «Ուզո՞ւմ ես, որ գնանք և քաղենք դրանք»։ 29 Նա ասաց. «Ո՛չ, որպեսզի որոմը քաղելիս ցորենն էլ չփշրեք դրանց հետ»։ 30 Թողեք, որ երկուսն էլ միասին աճեն մինչև հունձը ։ Եվ հունձի ժամանակ ես հնձողներին կասեմ. « Նախ հավաքեք որոմը և կապեք այն խուրձերով՝ այրելու համար , իսկ ցորենը հավաքեք իմ արտերի մեջ»։ «ամբար»։ Բերքահավաքը, ակնհայտորեն, մեր աշխարհում տեղի ունեցող ՀԱՋՈՐԴ բանն է։ (Հիմա «անցեք» այս հատվածի բացատրությանը)։
Որոմների առակի բացատրությունը
Մատթեոս 13:36 «...Եվ նրա աշակերտները մոտեցան նրան ու ասացին. «Բացատրի՛ր մեզ դաշտի որոմի առակը»։ 37 Նա պատասխանեց նրանց ու ասաց. «Լավ սերմը ցանողը մարդու Որդին է, 38 դաշտը աշխարհն է, լավ սերմը թագավորության որդիներն են, իսկ որոմը՝ չարի որդիները։ 39 Թշնամին, որ ցանեց այն, սատանան է, հունձը՝ աշխարհի վախճանը , իսկ հնձողները՝ հրեշտակներն են։ 40 Ուրեմն, ինչպես որոմը հավաքվում ու այրվում է կրակի մեջ, այնպես էլ կլինի այս աշխարհի վախճանին։ 41 Մարդու Որդին կուղարկի իր հրեշտակներին, և նրանք կհավաքեն նրա թագավորությունից բոլոր գայթակղությունները և անօրինություն գործողներին, 42 և կնետեն նրանց կրակե վառարանի մեջ ։ Այնտեղ կլինի լաց և ատամների կրճտոց։ 43 Այդ ժամանակ արդարները կփայլեն ինչպես արևը իրենց Հոր թագավորության մեջ։ Ով ականջ ունի լսելու, թող լսի»։ Որտե՞ղ է նախափառական շրջանի հափշտակությունը։
Այսպիսով, վերը նշված հատվածներից որտեղի՞ց է եկեղեցին ստանում «նախափառական շրջանի հափշտակության» գաղափարը։ Հավանաբար՝ կարդալով ինչ-որ մեկի մեկնաբանությունը այս թեմայի վերաբերյալ, այլ ոչ թե կարդալով Աստծո Խոսքը, քանի որ այս հատվածներից ոչ մեկը չի նշում որևէ «հանգիստ» կամ «գաղտնի» բան։
Ցանցի առակը
Մատթեոս 13:47 «Երկնքի արքայությունը նման է ծով նետված ցանցի, որը հավաքում է ամեն տեսակից։ 48 Երբ այն լցվում է, նրանք ափ են քաշում, նստում և լավերը հավաքում են ամանների մեջ, իսկ վատերը՝ դեն նետում։ 49 Այդպես էլ կլինի աշխարհի վերջում։ Հրեշտակները դուրս կգան և չարերին կբաժանեն արդարների միջից։ 50 Եվ կնետեն նրանց կրակե վառարանի մեջ ։ Այնտեղ կլինի լաց և ատամների կրճտոց»։ Կրկին, որտե՞ղ է նախատեստային հափշտակությունը։
2 Թեսաղոնիկեցիներ
Փորձեք հասկանալ, թե այս հատվածում որտեղ է տեղավորվում Հափշտակությունը։ Սա Պողոսի երկրորդ նամակն է թեսաղոնիկեցիներին. անկասկած, այս անգամ նա պատմելու է նրանց Հափշտակության մասին։
Անօրինության մարդը
2 Թեսաղոնիկեցիներ 2:1 «Եղբայրնե՛ր, աղաչում ենք ձեզ մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի գալստյան և նրա մոտ մեր հավաքվելու մասին , 2 որ շուտով չխռովվեք մտքով կամ չխռովվեք ո՛չ հոգով, ո՛չ խոսքով կամ նամակով, կարծես թե մեր միջոցով Քրիստոսի օրը մոտ է ։ 3 Թող ոչ ոք ձեզ ոչ մի կերպ չխաբի, որովհետև այդ օրը («այդ օրը»՝ մեկ իրադարձություն), չի գա, եթե նախ չգա ապստամբությունը , և չհայտնվի մեղքի մարդը ՝ կորստի որդին, 4 որ հակառակվում է և բարձրացնում է իրեն ամեն ինչից վեր, որ կոչվում է Աստված կամ երկրպագվում է, որպեսզի նստի որպես Աստված Աստծո տաճարում՝ ներկայացնելով իրեն որպես Աստված»։ ..«Անցնել» համար 8-ին. «Եվ այդ ժամանակ կհայտնվի անօրենը, որին Տերը կկործանի իր բերանի շնչով և կկործանի իր գալստյան պայծառությամբ»։ Կրկին, որտե՞ղ է նախատեստային հափշտակությունը։
*****************************************************
Այստեղ կան ԵՐԿՈՒ իրադարձություն՝ «գալուստը» և «մեր հավաքույթը», և հետո Պողոսն ասում է. «այդ օրվա համար»։ Սա նշանակում է, որ երկու իրադարձություններն էլ միաժամանակ են։ ՍԱԿԱՅՆ այս գալստից առաջ մեղքի մարդը բացահայտվում է։ Այսպիսով, մենք բոլորս պետք է այստեղ լինենք, երբ «մեղքի մարդը» հայտնվի։ Նաև այն ժամանակ, երբ նա ակտիվ է այստեղ՝ երկրի վրա, և երբ նրան կլանում է Տերը։ Ոմանք ասում են, որ Տերը վերադառնում է «հափշտակությունից» 7 տարի անց՝ «Իր զորությամբ» 144,000-ի հետ։ Եվ այդ ժամանակ Քրիստոսը կործանում է մեղքի մարդուն։ Այսպիսով, այդ մարդիկ ասում են, որ այս հատվածը վերաբերում է այն իրադարձությանը, որը տեղի է ունենում 7 տարի անց։ Եթե դա ճիշտ է, ապա պետք է լինի երկրորդ հավաքույթ։ Այլ կերպ ասած՝ հավաքույթ՝ հափշտակության սկզբում՝ 7 տարվա սկզբում, և հավաքույթ՝ Տիրոջ Երկրորդ Գալստյան ժամանակ՝ 7 տարի անց։ Եթե այս ամենը ճիշտ է, ապա ինչո՞ւ է Պողոսը մխիթարում թեսաղոնիկեցիներին այս հատվածով։ Ինչո՞ւ Պողոսը հստակ չի ասում նրանց «հափշտակության» մասին։
*****************************************************
Ես տեսնում եմ այսպիսի բաներ, Հիսուսը գալիս է միայն մեկ անգամ ։ Այդ ժամանակ տեղի է ունենում Հավաքը , մեղքի մարդը կործանվում է , Սատանան կապվում է 1000 տարով, և այդ ժամանակ սկսվում է հազարամյակը ։ Մենք մոռացել ենք մեր պատմական ոճի իրադարձությունները։ Մենք դա տեսնում ենք ֆիլմերում, բայց չենք հասկանում։ Երբ մի թագավոր կամ Հռոմեական կայսր երկար ճանապարհորդությունից հետո վերադառնում է տուն, բոլոր քաղաքացիները դուրս են գալիս քաղաքից՝ նրան դիմավորելու։ Օրինակ, եթե մեր Չարլզ թագավորը գնար այցելելու Ավստրալիա, մարդկանց բազմությունը դրոշներով դուրս կգար փողոցներ։ Երբ Քրիստոսը վերադառնա, մենք բոլորս կբարձրանանք օդ՝ նրան դիմավորելու, երբ նա մոտենա երկրին։ Մենք փոխաբերական իմաստով 144,000-ն ենք, և մենք բոլորս գալիս ենք երկիր Նրա հետ՝ հաստատելու Նրա հազարամյա կառավարումը։ Կարծում եմ, որ միակ բանը, որը կհանգեցնի Նրա վերադարձին, Գոգի և Մագոգի հետ առաջիկա համաշխարհային պատերազմն է։
*****************************************************
Ես ունեմ բազմաթիվ այլ զեկույցներ ձեզ համար, տե՛ս ստորև բերված հղումները: Սա կարգավորված է այնպես, որ ես հեշտությամբ թարգմանեմ:
ՀԻՇԵ՛Ք: Եթե ցանկանում եք այցելել ստորև բերված հղումները, ապա պետք է բացեք հղումը, այնուհետև թարգմանեք դրանք ձեր լեզվով՝ օգտագործելով աջ կողմում գտնվող «ԹԱՐԳՄԱՆԵԼ» տարբերակը: [Google-ի կողմից մշակված]
ՁԵՐ լեզվով ես ձեզ տվել եմ զեկույցների վերնագրերը առաջին ցանկում: Այնուհետև նույն հերթականությամբ ձեզ տրվում են հղումները երկրորդ ցանկում:
**************************************************
Նա խոսքեր կասի Բարձրյալի դեմ
Նա խոսքեր կասի Բարձրյալի դեմ
Երուսաղեմի տաճարի վերակառուցումը
Սթենլին և Արյան ուխտը
Ո՞վ է Հիսուսը - Արդյո՞ք նա Միքայել Հրեշտակապետն է։
Աստվածաշնչում ստերը, մաս 2
Ո՞վ կթագավորի Քրիստոսի հետ
Բրիտանական Իսրայել - 1.01 [Սկսնակների համար]